owocowe - jakie?

21. Data: 2002-04-11 04:25:29

Temat: Re: owocowe - jakie?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Janusz Czapski" <j...@p...pl>

> No właśnie! To jest to co najlepsze! :-))))
> I jeszcze dobra staroswiecka malinówka, taka z czerwonawym miąższem pod
> skórką (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa)
> Pozdrawiam :-) Małżonkę smakoszkę też :-)
> Janusz

:(((
bo sie zagubilem
pierwsza to taka zolta papierowka
majowka czy jakos tak chyba sie ona nazywa
i jablka na przelomie maja i czerwca
:)
druga ma owocowac w lipcu
trzecia w sierpniu
czwarta we wrzesniu
a piata na pazdziernik
:)
pozniej bede sie bawil i na jednym pniu zaszczepie sobie
ze 2-3 odmiany
:)
typy prosze dopisywac pod te
druga
trzecia
czwarta
piata
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2002-04-11 09:07:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisal:

> No to ja już takie jedno zaliczyłem, były tam Macabra i Krysia& i jeszcze
> któraś ogrodniczka ale nie moge skojarzyć która.

AniaK.

Krycha&Co(ty)

23. Data: 2002-04-11 13:06:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie swietne nowe odmiany, ktorych kilka tez by sie przydalo?

Źle czytasz, już podałem.

W takim razie polecam zapoznanie się z:
http://www.szkolki.pl/pgs-strony/jablonie.html
--
Pozdr. Jerzy

24. Data: 2002-04-11 18:50:48

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message
> W takim razie polecam zapoznanie się z:
> http://www.szkolki.pl/pgs-strony/jablonie.html
> --
> Pozdr. Jerzy

Bardzo mi się podoba ta strona! Dodaję do ulubionych. Jest tam też odmiana,
która ostatnio bardzo mi smakuje - nie mam w sadzie więc nie znam drzewa ale
smak i zapach owoców kupowanych bardzo mi odpowiada - to LIGOL - również
opisana na stronie.
Pozdrawiam Bogusław Bielawski

zapytanie o agroturystykę
pytanie
Ogrodowe place zabaw dla dzieci - szukam projektu
zabezpieczenie drewna (jak?)
owadożerne