oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri

1. Data: 2009-12-30 20:34:57

Temat: oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

o kimś zapomniałem pimpku? :)

--
losowa sygnaturka

2. Data: 2009-12-30 20:48:11

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 21:34, tren R pisze:
> o kimś zapomniałem pimpku? :)

Proszę mnie nie mieszać w Wasze schizofreniczne gierki. Wypraszam sobie :-)

Z tego co widzę, Robakks robi wała z oxany, a Twój dubel z Ciebie i
innych przy okazji. Popatrz na źródła ich postów.

Przyznaję, że w Twoim przypadku miałem dylemat, pewnie dlatego, że Twój
dubel wcale nie jest takim kretynem na jakiego się kreuje. Na szczęście
istnieje coś takiego jak archiwum grup. Szydził nawet z Twojego 'kurwa'
:-) Zauważyłeś?
--
Tony Hawk

3. Data: 2009-12-30 20:50:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 21:48, Tony Hawk pisze:

> [...]
> dubel wcale nie jest takim kretynem na jakiego się kreuje. Na szczęście
> istnieje coś takiego jak archiwum grup. Szydził nawet z Twojego 'kurwa'

pewnie, że zauważyłem, pimpek :)

4. Data: 2009-12-30 20:53:04

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 21:50, tren R pisze:

> pewnie, że zauważyłem, pimpek :)

W psychologii to się nazywa wyparciem. Dobrze, że to nie zaparcie,
miałbyś przesrane inaczej...
--
Tony Hawk

5. Data: 2009-12-30 20:58:30

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tony Hawk" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dubel wcale nie jest takim kretynem na jakiego się kreuje. Na szczęście
> istnieje coś takiego jak archiwum grup. Szydził nawet z Twojego 'kurwa'

pomyłka zjebie, czep sie swoich kurew

6. Data: 2009-12-30 21:11:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 21:58, oxana pisze:
> Użytkownik "Tony Hawk"<s...@p...pl> napisał w wiadomości

> pomyłka zjebie, czep sie swoich kurew

to się nazywa zabawa w dobrego i złego pimpka :)

7. Data: 2009-12-30 21:19:03

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> to się nazywa zabawa w dobrego i złego pimpka :)

zabaw się w rosyjską ruletkę, do skutku

8. Data: 2009-12-30 21:21:04

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 21:58, oxana pisze:

> pomyłka zjebie, czep sie swoich kurew

Rzeczywiście, przeoczyłem jeden fakt, dzięki za podpowiedź :-)

--
Tony Hawk

9. Data: 2009-12-30 21:39:01

Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 22:19, oxana pisze:

> zabaw się w rosyjską ruletkę, do skutku

Skaleczyłeś się w głowę, czy masz tak od urodzenia?
--
Tony Hawk

10. Data: 2009-12-30 21:58:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Tony Hawk pisze:

> Skaleczyłeś się w głowę, czy masz tak od urodzenia?

z wiarygodnego źródła wiem,
że to się nazywa fachowo kuku na móniu :-))

osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI