pączki samoobracające się ??

1. Data: 2004-10-26 20:35:40

Temat: Re: pączki samoobracające się ??
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości
news:cllgrs$8h5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html
> Nazywa się "Pączki przedwojenne z Chyliczek" albo "przedwojenne batorego"

No to się właśnie skusiłam...
Są i owszem smaczne, ale ciasto mi wyszło chyba za rzadkie - absolutnie nie
dało się formować, więc dodałam więcej mąki... No i oczywiście wcale się
same nie obracały...
A najgorsze to to, że pierwsza partia wyszła mi niedopieczona, ale od czego
mam mikrofalówkę... ;-)
Tak wiec jadłam właśnie pączki pieczone w mikrofalówce... (ale faktycznie 10
minut wcześniej smażone).
Całe szczęście, że łasuchy popróbowały, bo mogłam pozostałe dopiec mocniej.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-10-27 08:57:55

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> dało się formować, więc dodałam więcej mąki... No i oczywiście wcale się

No to ja nie wiem, mi się tak obracają, że czasem się nawet z jednej strony
nie zdążą przyrumienić. Może za ciasno im było? Albo smalec za zimny?

> A najgorsze to to, że pierwsza partia wyszła mi niedopieczona, ale od
czego
> mam mikrofalówkę... ;-)

Bo smalec był za zimny, zrobiłaś przed pieczeniem test z ziemniakiem?

Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-10-27 09:26:59

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja nie wiem, mi się tak obracają, że czasem się nawet z jednej
strony
> nie zdążą przyrumienić. Może za ciasno im było? Albo smalec za zimny?

Najbardziej prawdopodobne jest to, że wczoraj miałam zły dzień i tyle.
Po prostu po ciężkim dniu próbowałam zrobić jakiś bojowy czyn, ale widocznie
cały ten dzień miał być taki jak był :-(

> czego
>
> Bo smalec był za zimny, zrobiłaś przed pieczeniem test z ziemniakiem?

Oczywiście że nie ;-), ale jestem skłonna za następnym razem się
dostosować...
aczkolwiek ciut jestem zniechęcona...
Poprzednio robiłam z tej strony wielokrotnie pączki Mamy Wandy
(http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html#wa
ndowe)
i z tymi nie było żadnego problemu już za drugim razem, więc może i te za
drugim razem wyjdą.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl