pandemia propagandy

1. Data: 2021-12-02 02:56:33

Temat: pandemia propagandy
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Gustavo Santaolalla
https://youtu.be/FDW8PknPjfA
Louis Vuitton Journey - Short

__________________________________
_________________________________

marketing

stary przepis oPisany przez Dan Greenburg
,, Jak zostać żydowską matką w dziesięć lekcji "
Podstawowa zasada :
spraw , by poczuli się winni , zawsze coś zostanie

Ćwiczenia praktyczne :
1. Daj synowi dwa różne krawaty
Gdy pierwszy raz założy jeden
spójrz na niego gorzko i powiedz :
,, Wiedziałem , że nie spodoba ci się ten drugi "

2. Zepsuj mu wieczór :
- Idź , idź , bądź szczęśliwy i baw się dobrze .
- ale bądź ostrożny - nie martw się o mnie . . .
- nie przeszkadza mi samotność
między moimi czterema ścianami . . .
- wolę , żeby to przytrafiło się mnie niż tobie .

finansjalizacja ( wszelkiej ) Natury
https://journal-neo.org/2021/11/23/wall-street-s-dia
bolical-plan-to-financialize-all-nature/

ograniczenia paradoksalne nakazy szczepień
Oto jego logika :
a) Przesłanie coś potwierdza
b) mówi coś o swoim twierdzeniu
c) te dwa stwierdzenia wzajemnie się wykluczają
. . . i . . . ! wszelka krytyka jest nie do przyjęcia !
Przykład :
a) Zaszczep się, aby chronić innych
b) Inni muszą się zaszczepić, aby cię chronić
nawet jeśli już to zrobiłeś !
c) Po szczepieniu ( dalej w masce ) kontynuuj gesty bariery

reklamy szczepionek
tytuł FranceInfo :
,, spory odsetek zaszczepionych
wśród nowych pacjentów z Covid-19 dowodzi
że szczepienie nie jest skuteczne .
Ten wniosek jest błędny "
Artykuł bez wahania kontynuuje rozumowanie :
,, im więcej dany kraj szczepi
tym większe prawdopodobieństwo
znalezienia zaszczepionych wśród chorych
czyli -> prościej :
Izrael zaszczepił 100% swojej populacji ?
więc znaleźli 100% zaszczepionych
wśród pacjentów z covid-19 "

kładziemy Billa na kanapie psychoanalityka
i spróbujmy zrozumieć jego motywacje
za pomocą książki Harolda Searlesa
,, The Effort to Drive the Other Crazy "

1. Próby doprowadzenia drugiego do szaleństwa
mogą być psychologicznym odpowiednikiem morderstwa .
2. Wysiłek , by doprowadzić drugiego do szaleństwa
jest motywowany pragnieniem uzewnętrznienia
( i w ten sposób wyeliminowania ) szaleństwa
które mu zagraża

(o; odkadzanie ;o)
usuwanie dymu
ćwiczenie :

( znajdź logiczne luki
w poniższych stwierdzeniach )
,, AstraZeneca i zakrzepica :
paradoksalny dowód na to
że system szczepień działa doskonale
z medycznego punktu widzenia "

,, Celem jest utrzymanie łatwego dostępu
do badań przesiewowych dla osób z objawami
lub zagrożonego kontaktu .
W ten sposób nadal korzystają z opieki
osoby z pełnym harmonogramem szczepień "

Przeczytaj uważnie , tą instrukcję rządu
nie jest łatwo zrozumieć , za pierwszym razem
( drugim też ) Niektórzy robią to trzy razy i . . . itd .

wszystkie media straszą wszystkich od rana do wieczora
ale nie mówi się o ozdrowieńcach z Covid -> 99,965% . . .
_____

Olivier Véran :
" Szczepionka jest skuteczna w 100%
przeciwko uWięzieniu "
(o; i nie ma nic lepszego
do sterylizacji dePopulacji cyborgizacji
politycznie poprawnych kowidiotów ;o)
_________________________________

https://vimeo.com/72176166
"The One That Got Away"
https://youtu.be/QUWvtrypGGI

,, Chcąc zdusić pokojowe protesty , sprawiamy
że gwałtowne rewolucje są nieuniknione " ( JFK )

www.kla.tv/20741
https://www.kla.tv/20431
FPÖ-Pressekonferenz mit Herbert Kickl:
Aktuelle Fragen zum türkis-grünen Coronawahnsinn
https://www.kla.tv/index.php?a=showlanguage&lang=fr

https://youtu.be/XmD6Y6wh0w4?t=453

https://bit.ly/3lfjQHY

dobra nienawiść - zła nienawiść :

złe nienawiści są przedmiotem konsensusu
elit i w mediach -> zakazana nienawiść do żydów
LGBTQI + 123 itd Handel Emisjami -> to zła nienawiść

dobra nienawiść
ma być skierowana przeciwko nieszczepionym
obywatelom najNiższej kategorii
w obliczu epidemii szczepień
trzeba " położyć kres " nieszczepionym
czysta nienawiść ( nawet ) na drodze umierania :

Niemcy :
popełnić samobójstwo
ale ! nie przed zaszczepieniem !
,, Każdy, kto chce zostać poddany eutanazji
musi najpierw przedstawić dowód szczepienia
zgodnie z wytycznymi wydanymi przez
Niemieckie Stowarzyszenie Eutanazji "
Sterbehilfe , główne stowarzyszenie
wspierające osoby pragnące
popełnić samobójstwo w Niemczech
dochodzi do bardzo logicznego wniosku :
Niemiec musi
przed śmiercią zostać zaszczepiony !
aby chronić personel medyczny
który ( już ) jest zaszczepiony .

milczenie jest współwinne
strach nie może wszystkiego usprawiedliwić
strach przed wirusem nie może wyjaśnić wszystkiego
Ci , którzy zastanawiali się , co by zrobili na wojnie
teraz mają odpowiedź :
podobnie jak w przeszłości
jest wiele ciszy i . . .
wiele samozadowolenia

https://youtu.be/jzkr4WhE5y8
????-O Fortuna ????(?????)
https://youtu.be/M2c_725-PSg

(o; na marginesie ;o) Niemcy mrożone :
https://www.strategic-culture.org/news/2021/11/17/fr
ozen-deutschland/
_______________________
_______________________

a u nas -> skończyło się śniadanie
_______________________________________

przybyło nam ( japońskich ) biologów
[o: którym od Hiroszimy wciskano że
Chiny to wróg a USA to przyjaciel , itp
( mają porównanie ) teraz :o]
się zwierzają mojej zaKochanej :
1 . t'u nas , odkryli że Japonia zdziadziała
strasznie , w miastach ( i nie tylko ) moralnie
2 . u Chińczyków
( nie tylko ) wśród naszych Freemen
jest więcej luzu niż na tzw * Zachodzie *
nie mieli nigdzie nie ma więcej Renesansu
tu są początki (o; globalnego ;o) Ordrodzenia
ludzkości , itd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(o; kiedyś paryski impresjonizm wyłamał się z Salonu
może dziś * Nową Solidarność * Wolność i zdrowie
https://www.syndicat-liberte-sante.com/ u was
https://odysee.com/@SilvanoTrotta:f/Syndicat:c
znów nie sKanalizuje jakiś Bolek Erika Oskar itp
https://lelombrik.net/80903
https://bit.ly/3xR68Ab
__________________________________

u nas nie ma czasu
na tak (o; koronkowe ;o) jak u was
* sKomplikowanie * wszystkim Życia :

Fetysz i fetyszyzm

( talizman amulet )

Fetyszami mogą być różne przedmioty
którym przypisuje się moc magiczną
choćby zdolność ochrony przed złem .

w psychologii ( fetyszyzm )
może świadczyć o zaburzeniach psychicznych
np gdy fetysz wywołuje podniecenie seksualne
jest nieodzownym elementem doznań seksualnych
i wprost niezbędnym do osiągnięcia pełnej satysfakcji .

w kulturach to przedmiot
któremu nadaje się przesadnie duże znaczenie
( niemal ) religijną cześć -> uważany za wcielenie boga

może to być woreczek z ziołami otrzymany od czarownika
maseczka -> fetysz -> strzeże od choroby , a jeśli nie
to ( po prostu ) fetysz przeciwnika był silniejszy
_____

Nieprzyzwoitość
_____

noszenia maski
opiera się na mechanizmie fetyszystycznym
kaganiec na twarz ma kluczowe znaczenie
dla procesu ujarzmienia

W kontakcie z tym fetyszem
jednostka zostaje opanowana
poCzuciem zmiany osobowości

To w spojrzeniu na przedmiot
rozgrywa się poczucie nieprzyzwoitości
( bez maseczki publicznie jak bez majtek )

podczas * wojny *
z koronawirusem namiętności
cel zaspokojenia popędu (o; śmierci ;o)
zmienia użycie przedmiotu rozkoszowania się
tą sexy maską ( odwraca ) uPragnienia * Innego *
staje się przymusem

leży u podstaw sanitarnego nadmiaru
który nie wyraża już pożądania Rzeczywistości
lecz obSceniczność ( jej ) maski

Kowidiotyzm okrada ludzi z ich twarzy
Niesie w sobie przemoc , przewyższającą
tłumienie wolności publicznych i prywatnych
( jak ustawa antyterrorystyczna )
" wojna z koronawirusem " zamyka
( się ) w rzeczywistości psychozy

Noszenie maski jest wyrazem zgody ludności
na bezsens wszystkich " higienicznych " przepisów
które miały położyć kres stanowi zagrożenia ( zdrowia )

wręcz przeciwnie :
uogólnienie noszenia maski
powoduje ujednolicenie zachowań
tłumi wszelkie procesy różnicowania
i przedstawia się jako religia uniwersalna

PEDAGOGIKA SKAŻENIA
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) uznaje
że maska nie chroni przed wirusem
lecz obowiązek jej noszenia jest centralny
w zarządzaniu " pandemią "
bo przypomina o niebezpieczeństwie
i wprowadza postawy " ostrożnościowe "
celem jest zmiana zachowania
Jest to miara edukacji jednostek
pozwalająca im żyć . W masce
w " społeczeństwie epidemicznym "
osoba uczestniczy w epidemii
nie jako zwykły widz
lecz jak w greckiej tragedii
Nie będąc chorym ani zaraźliwym
doświadcza zarażenia
noszeniem maski
jednoczy populację w pandemii
to bycie jednością z mocą
ten wpływ musi być trwały

Bez szacunku dla przymusu noszenia maski
cała choreografia pandemii , upada
oczekiwanie na zbawienie
i zGodzenie się na nieleczenie

Noszenie maski
przerzuca ciężar zniewolenia
jednostki muszą ponosić winę
poddając się nakazowi
osoba która nosi maskę
odrzuca * Innego *
już nie wymiar zbiorowy
ale to , co konstytuuje każdego
jako ( wyjątkowego ) człowieka

PROCEDURA FETYSZYSTYCZNA
Obowiązek noszenia
to fetyszystyczny zabieg
pozujący na nową religię
utożsamiający instrument upokorzenia
maskę * koronową *
z wiarą w jej zbawczą funkcję
Przypomina w ten sposób
mechanizm założycielski
chrześcijaństwa rzymskiego
zmierzający do połączenia
przedmiotu tortur -> krzyża
( dlaczego nie płonącego stosu ? )
i wiary w jego funkcję odkupienia
( np kobiet leczących ziołami
zamiast jak ! naukowa ! medycyna
lewatywą i upuszczaniem krwi )

W oparciu o postać ofiary
Cesarstwo Rzymskie stworzyło
nową uniwersalną religię
zamieniając pierwotne chrześcijaństwo
w pogaństwo .
Tutaj noszenie maski przekształca populacje
w globalny fetyszyzm .
Tworzy religię
która nie mając praw ani ograniczeń
opiera się wyłącznie na kategorycznym imperatywie
nakazując populacjom łączyć się z tym
co się mówi i pokazuje
a tym samym cieszyć się własną destrukcją .

W chrześcijaństwie rzymskim i w kowidiotyźmie
ofiara jest w stanie przyjąć doznawaną przemoc
w sytuacji * biernego działania *
centralne miejsce ( ofiary -> bohatera )
rodzi sakralizację przemocy i tworzy religię
opartą na śmiercionośnej przyjemności

to uogólnienie wynika z ustanowienia mimetycznej machiny
dzięki której jednostki poddają się pragnieniu * Innego *
Noszenie maski jest przyzwoleniem na śmierć
Jest fetyszem -> odwraca sens
( pozwala na powrót traumy )

maska * koronowa * jest zamknięciem
populacji ( w zarażeniu ) w ofiarnej radości
wyrażanej przez populacje w poŁączeniu się
wszystkie mechanizmy ochronne zostały zniesione

maska rzuca światło na nieprzyzwoitość
" utraty twarzy " ( i braku vis-a-vis )

WŁAMANIE DO REALU
Po zniszczeniu formacji politycznej zdominowanych klas
nie ma już żadnych ograniczeń w korzystaniu z władzy.
porządek prawny nie jest już tylko dekonstruowany
ale zakazany , po prostu nie ma już miejsca

władza że może zrobić wszystko
Atak jest znacznie głębszy niż ten
który wywołuje fałszywą świadomość
Dochodzi do niszczenia symbolicznej funkcji
pozwalającej na budowanie więzi społecznej
Podporządkowanie ludności nie odbywa się już biernie
jak w dyskursie " walki z terroryzmem " ale aktywnie
w osobistym zaangażowaniu jednostek
w wprowadzanie środków " ochrony i dystansu "

Noszenie maski niszczy
jakąkolwiek otwartość na * Innego *
Powoduje utratę pragnienia związku
poza zaspokajaniem podstawowych potrzeb .
Jest przeciwieństwem popędu życiowego
niezbędnego do nawiązania kontaktu
ze światem zewnętrznym
Noszenie maski koronowej
jest częścią procedury unikania relacji
co oznacza, że już nie ma nic ( Innego )
Jako fetysz zastępuje więź społeczną .

ta kompulsywna nieprzyzwoitość
wywołuje zjawisko " zlania się "
z tym , co się mówi i pokazuje

instytucja społeczeństwa zostaje zniszczona
" rozbiciem rzeczywistości jako czystego nonsensu "
Powtarzające się " pokazy "

w tym " kryzysie "
nieprzyzwoitość jest wszechobecna
Noszenie maski polega na jej trywializacji
Jej nieprzyzwoitość nie ogranicza się
do pokazywania tego
co nie powinno być widziane
sprawia , że sama maska staje się
spojrzeniem przedmiotowym

NIEPRZYZWOITY
Maska koronawirusa
nie niesie już głosu skierowanego do * Innego *
( jak w greckiej tragedii ) wręcz przeciwnie
wycisza , tłumi mowę
To przedmiot spojrzenia,
z mitów greckich -> meduzy
która przeraża

Nie nosimy już maski, stajemy się maską.
Maska ta prowokuje więc do spotkania z obSceną
Nieprzyzwoitość to " pokaz " tego
co należy ukryć przed wzrokiem

Nieprzyzwoitość przeszkadza
nie być stale zamieszkiwanym
przez to , co zagraża

Maska wymusza spojrzenie,
i ( jednocześnie ) odpycha je
Odwraca proces zasłaniania i odsłaniania
w sytuacji izolacji

Jeśli ,,scena" jest miejscem działań
( politycznych ) podejmowania decyzji
" obscena " jest ( przeciwnie )
efektem oddzielenia ( się ) ludzi od siebie
wynikiem niemożności odwołania się
do * Inne * ( tworzenie nas )

Obsceniczny dyskurs " pandemii " zawiera nonsens
noszenie maski jest obowiązkowe
choć władze przyznają
że nie chroni ona przed wirusem.
" Obscena "
jest wyrzuceniem z sensu ( znaczenia )
Istnienie nie-świata, czyli tego, co nie jest światem, jest Realne.
Na scenie pojawia się kwestionowanie,
które uważa się za nieistniejące.
Obsceniczne, jak ,,nadmiar bytu", prowadzi do niebytu.
Zajmuje całe miejsce widzialnego i zagraża przynależności
noszącego maskę do ludzkiego porządku.

WYRZECZENIE SIĘ TWARZY
Starożytni Grecy postrzegali twarz jako cechę
charakterystyczną gatunku ludzkiego .
Ich maska jest nierozerwalnie związana z twarzą
Była to artykulacja wyobrażenia i symbolu
Posiadanie twarzy odpowiada posiadaniu imienia
Grecka maska niesie głos , który staje się mową
wyraża symboliczną relację z * Innym*

Twarz jest także miejscem wyobraźni
i ważnym miejscem relacji z polityką.
Na tym poziomie twarz jest maską,
która służy jako przynęta
na podobieństwo międzyludzkich relacji.
Uosabia wyrażenie " ja jestem inny "

przeciwnie , maska * koronowa *
jest wyrzeczeniem się twarzy
jest odrzuceniem Innego i siebie jako osoby.
Jest porzuceniem naszego człowieczeństwa
i jest przede wszystkim " pokazem "
poddania się władzy

Nie jest przedstawieniem
lecz ( przedstawieniem ) nieobecności
nie powiela twarzy, tylko ją wymazuje.
Nie jest maską, bo właśnie wyklucza
podmiot , wymazuje ,
z relacji z Innym.

Tutaj maska, która zakrywa twarz

Umieszczony poza symbolizacją
dyskurs władzy narzuca się
jako sposób oddania Rzeczywistego.
Słowa nie są stworzone, by w nie uwierzyć
Liczy się nie przedmiot wypowiedzenia
ale miejsce , z którego się mówi
Trzeba wierzyć w miejsce władzy i jej ,,ekspertów"
Bezwarunkowa wiara w * głos * jest rzeczywiście
jak pokazał nam Jacques Lacan , oznaką psychozy
Ponieważ ,,ich głosy nie są takie
że psychotycy w nich wierzą -> oni im wierzą "

Mowa , nie będąc symbolizowana
działa jak prawdziwe halucynacje .
W przypadku braku zerwania z ,,rzeczą"
jednostki nie analizują tego , ale doświadczają
W ten sposób czują wydarzenie i stają się jednością
z zadziwiającym źródłem , z okiem superego
nakazującym im cieszyć się wystawą

* czują * że mają całą niezbędną wiedzę
na temat tego , co jest wystawiane
więc pandemia istnieje
bo świadczy o tym noszenie maski !
Pokazywanie tego fetyszu
staje się sprawdzoną * przyjemnością *

MASKA WSPOMAGAJĄCA PSYCHOZĘ
Maska koronawirusa jest sercem systemu ,,zdrowia"
Powoduje samookaleczenie swojego nośnika
i wyklucza osobę trzecią
Dzięki zerwaniu z jakimkolwiek trzecim ciałem
każdy dystans z dyskursem o pandemii zostaje unicestwiony
pozwalając na wieczny powrót traumy

Wobec braku możliwości
wykorzystania sensu języka ,,funkcjonuje"
to organ który zastępuje proces symbolizacji
W pandemii noszenie maski przeciwstawia się
możliwości symbolizowania ( Realu )
przez maszynę epidemii
Celem , do którego dąży się
jest promowanie poprzez wzrost * popędu *
poczucia wywłaszczenia :
pragnienia porzucenia człowieczeństwa

Noszenie maski
odzwierciedla wyrzeczenie się
pozostałych istot ludzkich
Jednostka podlega wtedy * Rzeczywistości *
wytworzonej przez spektakl ,,pandemii".
Nie ma już możliwej odległości między osobą a chorobą
Podobnie jak w ,,Je suis Charlie"
maska przedstawia : JE SUIS CORONA
ciało przestaje mówić

W ,,wojnie z koronawirusem"
organizacja/dezorganizacja społeczeństwa
jest to kwestia zamknięcia populacji
w ,,absolutnej radości Innego
którą spotyka się w psychozie"
,,Kowidyzm" jest więc religią
opartą na nakazie jouissance
umieszczoną poza prawem
i poza zasadą przyjemności

Dzięki wykluczeniu
wszystkich instytucji społeczeństwa
umożliwiających ukonstytuowanie się ,,nas"
w końcu mylą się z obrazem maski
Uogólnione noszenie wpisuje nas w identyczność
w której symbolizm jest rozbrojony.
,,Pandemia" staje się wówczas maszyną mimetyczną
systemem samozniszczenia
_
_

itd
wiem
że tu nikt
tego nie sTrawi
ale mi to pomogło
znów * zebrać myśli *
żeby poMóc Freemen'om
(o; to mój taniec wojenny ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kata
zwykle z podkładem muzycznym więc
https://pl.wikipedia.org/wiki/Capoeira
to nie mogło mi * zająć * więcej niż
pół godziny , trwało śniadanie .

Gustavo Santaolalla - The Journey
https://youtu.be/I-C_wpgEG_I

(o: przybyło mi pracy :o)

2. Data: 2021-12-02 10:47:00

Temat: Re: pandemia propagandy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

_____

> [...]
> Uogólnione noszenie wpisuje nas w identyczność
> w której symbolizm jest rozbrojony.
> ,,Pandemia" staje się wówczas maszyną mimetyczną

100/100

_
_

> itd
> wiem
> że tu nikt
> tego nie sTrawi

No mylisz się. Czerpię z Twojej wypowiedzi garściami. Ty piszesz to, co ja
czuję, a czego nie potrafiłabym tak genialnie ująć. Zachowuję i przekazuję
to dalej, bądź pewien.

> ale mi to pomogło

Mnie też.
Masz ten dar - SYNTEZY I ZWIĘZŁOŚCI - którego mi brak. Ja się zbyt
rozdrabniam.
--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

Będziecie marznąć, lewaki.
TO! jest prawdziwa pandemia.
Uprzedzają!!! - ,,TO NIE JEST DOWÓD!" ??????
Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Kto się cieszy, zbyt się spieszy.