panele bezklejowe

1. Data: 2006-08-25 21:07:45

Temat: panele bezklejowe
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
robiliśmy remont i podłogi w całym domu i wybrałam panele, które
bardzo
"puchną" przy kontakcie z wodą. Nie chodzi o zalania, ale wystarczy
na chwilę
zostawić coś mokrego na podłodze i jest "buła" :( zgłosiłam to do
sprzedawcy i przyjechał ktoś od producenta, pooglądał i spisał i w
ten sam dzień (bo widzę to po dacie na faxie jaki przyszedł do
sprzedawcy) odrzucili reklamację cytuję " Mycie mopem i kontakt z
wodą przy jednoczesnym braku uszczelniacza do łączenia paneli
bezklejowych spowodował spęcznienie brzegów paneli" itd. Są to
penele bezklejowe więc to co napisali to bzdura, bo wszyscy musieliby
czyścić je na sucho... I co dalej? Bardzo proszę o jakieś
wskazówki.

2. Data: 2006-08-26 14:33:42

Temat: Re: panele bezklejowe
Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
[...]

sprawdz w instrukcji ukladania, czy nakazuja stosoweanie "uszczelniacza"
spoin. Jesli zadaj wymiany towaru na zgodny z umowa. Pozostaje rowniez
Federacja Konsumenta

--
pozdr
jacek

3. Data: 2006-09-13 08:03:42

Od: Kamitchi <kamitchi<ups>@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote in news:1156540065.259881.132110@p79g2000cwp.googlegrou
ps.com:

> [...]
> penele bezklejowe więc to co napisali to bzdura, bo wszyscy musieliby
> czyścić je na sucho... I co dalej? Bardzo proszę o jakieś

Paneli nie mozna myc mokrym mopem- tylko wilgotnym. Tak samo z pozostawieniem- lepiej
go nie
zostawiac bo moga sie powyginac. Zabezpieczanie przed wilgocia jest dobre w kuchni,
lazience... ale
nie przesadzajmy. U mnie kiedys woda z kwiatka sie wylala i tak z calutki dzien
polezala na panelach i
nic nie ma.
Duzo tez zalezy od produktu- jesli mozna spytac- co to za panel?

pzdr.
Kamil

4. Data: 2006-09-17 10:08:15

Od: "ploughman" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś środki uszczelniające do położonych już paneli? Przy
najmniejszym zachlapaniu zachowuję się jak jakiś psychiczny biegnąc od razu
po ręcznik papierowy. Ale raz dałem czadu jak postanowiłem wyprasować
zasłony na rozłożonym na panelach kocu, oczywiście żelazko z parą :)

pozdrawiam
UkasZ

Jak wyizolowac sufit ???
koszt kapieli
mocowanie słupka prysznica na kafelkach i płycie k-g
Ariston - niesolidny serwis
grzyb w pralce