papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne

1. Data: 2015-06-23 18:35:25

Temat: papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam -dom kryty papą zwykłą ale już okazuje oznaki zużycia-czas na nowe
pokrycie.Potencjalni wykonawcy namawiają na gonty bitumiczne.Ja przyglądając się na
pokryte nimi domy mam wątpliwości-widać gonty odstające'może poderwane przez wiatr co
zapewne nie sprzyja szczelnościi nie bardzo przemawia za trwałoscią pokrycia.Pokrycie
papą termozgrzewalną widzi mi się jako jednolita i zwarta powierzchnia a przez to i
(szczelną niż złożoną z iluśset kawałków (gonty).Ciekawi mne dlaczego wykonawcy
preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy.
Wasze opinie? Pozdrawiam

2. Data: 2015-06-28 18:10:34

Temat: Re:papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com Wrote in message:
> [...]
preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy.

No właśnie, wg mnie chodzi o tę robotę - za nią zapłacisz więcej.
Też mam podejrzenia co do tych "gontów"
bitumicznych i gdybym
miała wybierać, to papę. Pomijam fakt, że mam na dachu
"komunistyczną" ocynkowaną blachę iście pancerną i ją sobie, jako
ewenement wśród pamiątek z tamtych czasów, chwalę od 30 lat i ten
stan chętnie zachowam na resztę życia.
--
XL

Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Prada Sunglass Versace Sunglass www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl
Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu