[papier] czy ktos wie...

1. Data: 2004-11-14 11:55:33

Temat: [papier] czy ktos wie...
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

...gdzie moge kupic takture szara, praycieta arkusze do formatu A4, takie
jakby zdjęc okladke z bloku rysunkowego? Łódź mnie najbardziej interesuje,
nie mam pomysłu w ogóle gdzie tego szukać.
Szukałam w googlach i znalazłam tylko info o hurtowniach i producentach. A
ja potrzebuję ok. 20 arkuszy.
Proszę o pomoc.
Gerbil

1. Data: 2004-11-14 12:52:42

Temat: Re: [papier] czy ktos wie...
Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerbil <m...@N...op.pl> napisał(a):

> [...]
> nie mam pomysłu w ogóle gdzie tego szukać.
> Szukałam w googlach i znalazłam tylko info o hurtowniach i producentach. A

W Wawie w dużych centrach handlowych bywają stoiska Antalisu lub innych
producentów - może w Łodzi też coś takiego jest. Szukaj też sklepów
zaopatrzenia plastyków lub dużych sklepów papierniczych.
Chociaż AFAIK fakt, że tektura miałaby być przycięta do A4 może być
problemem, w sklepach papierniczych i w zaopatrzeniu plastyków zwykle ta
tektura ma format 100x70 cm.

Pozdrawiam,

---
Uka P.

1. Data: 2004-11-14 12:53:47

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerbil <m...@N...op.pl> napisał(a):

..w sumie do hurtowni też możesz zadzwonić. Czasem hurtownie prowadzą też
sprzedaż detaliczną.

Pozdrawiam,

---
Uka P.

1. Data: 2004-11-16 12:21:33

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"papier service" w Pasażu Schilera
myślę, że jak ładnie poprosisz to panowie potną na pożądane kawałki ;-)

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2004-11-17 11:14:32

Od: m...@i...pl (Maciachowa) szukaj wiadomości tego autora

"Gerbil" <m...@N...op.pl> wrote in message news:<cn7h3t$pt8$1@news.onet.pl>...
> ...gdzie moge kupic takture szara, praycieta arkusze do formatu A4, takie
> jakby zdjęc okladke z bloku rysunkowego? Łódź mnie najbardziej interesuje,
> nie mam pomysłu w ogóle gdzie tego szukać.

sklep modelarski (modele plastikowe, metalowe, papierowe) na ulicy
Kosciuszki- numeru nie pomne. Okolice zwiazku kynologicznego (tam
czesto parkuje):-))). Rozna grubosc tektury i rozne jej przyciete
kawalki :-) Czasem tam kupuje do klejenia papierowych modeli
;-)budynkow zabytkowych. To tez jest fajna zabawa.. Pozdrawiam
maciachowa
ps. mam nadzieje, ze bedzie mnie widac? po zmianie komputera wszystko
mi zdechlo... ech.

1. Data: 2004-11-17 20:52:03

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciachowa wrote:
> [...]
> maciachowa
> ps. mam nadzieje, ze bedzie mnie widac? po zmianie komputera wszystko

Widać Cię doskonale :) Może pochwalisz się tym, co skleiłaś?
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-18 17:50:45

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy tam to jest, ale ja wierze w sklep papierniczy na rogu(a dokładniej
kilka krokow od niego w strone Zeromskiego) Gdańskiej i Więckowskiego (wejście
od Więckowskiego z bramy).
Pozdrawiam.
Sylwia

1. Data: 2004-11-18 21:22:09

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dokładniej
> kilka krokow od niego w strone Zeromskiego) Gdańskiej i Więckowskiego

Bardzo dziekuje za rady, a jednak kilka z nas w Łodzi mieszka :) Już kupiłam
w tym modelarskim.
Pzdr
Gerbil

Róże