papierki lakmusowe (grzybica pochwy)

1. Data: 2006-12-15 14:27:13

Temat: papierki lakmusowe (grzybica pochwy)
Od: "Osst" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem żonie papierki lakmusowe firmy Macherey-Nagel o zakresie ph
3,5-6,8 w sklepie z odczynnikami chemicznymi. Miały być pomocne do
kontroli kwasowości pochwy. Moja małżonka podejrzewała u siebie nawrót
grzybicy (pieczenie, zaczerwienienie) z której leczy się co chwile od
jakiegoś czasu a papierki tylko potwierdziły problem gdyż pokazały ph ok
5,6 . Pobiegła więc czym prędziej do ginekologa tam sprawdzono jej ph
specjalnym testem okazało się i że jest w normie: ph ok 4,5 i objawy
wygladają raczej na problemy alergiczne, wrócła do domu w przeciągu 30
min sprawdziła znowu naszymi papierkami i odczytała ph ok 5,6. Czy te
papierki nadają się do takich testów?
Takie papierki kupiłem:
http://www.zimex.com.cn/en/mn1-1-3.htm
90303 DUOTEST pH 3,5 - 6,8 reel of 5 m length, width: 10 mm

2. Data: 2006-12-15 20:58:59

Temat: Re: papierki lakmusowe (grzybica pochwy)
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osst" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takie papierki kupiłem:
> http://www.zimex.com.cn/en/mn1-1-3.htm
> 90303 DUOTEST pH 3,5 - 6,8 reel of 5 m length, width: 10 mm

do mierzenia ph w pochwie najlepiej kupic takie rekawiczki specjalnie do
tego przeznaczone (na 1 palcu maja papierek laksusowy, ale latwie sie je
umieszcza) http://www.hfsaga.com.pl/np_bezpieczna_tdsk_cp.html

niestety mozna je sprowadzic tylko z niemieckich aptek, u nas nie ma.

aby ph bylo prawidlowo mierzone, musi byc mierzone rano - przed myciem,
siusianiem, ze 2 dni przed nie powinno byc sexu, bo to tez moze zmienic
obraz ph.

a ph i chorobach z tego wynikajacych polecam strone:
http://www.resmedica.pl/ffxart12993.html

3. Data: 2006-12-16 09:16:15

Od: Osst <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> do mierzenia ph w pochwie najlepiej kupic takie rekawiczki specjalnie do
> tego przeznaczone (na 1 palcu maja papierek laksusowy, ale latwie sie je
> umieszcza) http://www.hfsaga.com.pl/np_bezpieczna_tdsk_cp.html

Dzwoniłem do tej firmy, mają te rękawiczki ale tylko przeterminowane :(
i już nie zamierzają sprowadzać. Czyli nie było chyba popytu.

> niestety mozna je sprowadzic tylko z niemieckich aptek, u nas nie ma.

no właśnie...

> aby ph bylo prawidlowo mierzone, musi byc mierzone rano - przed myciem,
> siusianiem, ze 2 dni przed nie powinno byc sexu, bo to tez moze zmienic
> obraz ph.
Dzisiaj zgodnie z Twoimi sugestiami rano przed myciem i siusianiem
papierek pokazał ph 4,4. Doszliśmy do wniosku, że ginekolog wiedział
lepiej jak pobrać materiał żeby otrzymać maksymalnie wiarygodny wynik
mimo odbycia czynności dnia codziennego (głęboko z rozwieraczem w
miejscach mniej narażonych na zmianę środowiska pochwy pod wpływem
moczu, mydła, wody)a my nie do końca. Dzięki.

4. Data: 2006-12-16 20:52:09

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osst" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odbycia czynności dnia codziennego (głęboko z rozwieraczem w miejscach
> mniej narażonych na zmianę środowiska pochwy pod wpływem moczu, mydła,

czyli zona jest zdrowa - super:)))))))

bóle kregosłupa w ciąży
Re: jak dlugo dieta po wycieciu woreczka zolciowego
Oddam tom 1 "Atlasu anatomii czlowieka" (W-wa)