para wodna.........

1. Data: 2003-04-20 15:24:05

Temat: para wodna.........
Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś skusił się na parowy pojemnik-"odkurzacz" reklamowany w telewizji
czyszczący wszystko,kafelki,kuchenka gazowa,ubrania a nawet adidasy./cena
399zl/
Ewa

1. Data: 2003-04-20 15:44:20

Temat: Re: para wodna.........
Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa K." <e...@w...pl> wrote in

> Czy ktoś skusił się na parowy pojemnik-"odkurzacz" reklamowany w
> telewizji czyszczący wszystko,kafelki,kuchenka gazowa,ubrania a nawet
> adidasy./cena 399zl/

Mnie od dawna ten "wynalazek" kusi, ale szczerze mowiac nie mam ani
odrobiny zaufania do wszelkich wynalazkow reklamowanych w TV.

Za to do czyszczenia moge jedna rzecz polecic. Kiedys mama mojego
znajomego namowila mnie na zakup produktow jakiejs firmy dzialajacej na
zasadzie marketingu sieciowego [a jako ze mam bardzo dobre doswiadczenia
z produktami takich firm, to nie miala problemow wiekszych z
namawianiem]. Nie moge sobie nijak przypomniec nazwy firmy, ale
produkowala [produkuje?] scierki z materialow, ktore nie wymagaja
detergentow.

Kupilem jedna na probe i przez 3-4 lata [!] jej uzywalem. Scierala czysta
woda rzeczy, ktorych zaden detergent nie chcial ruszac [!] - nie mam
pojecia na jakiej zasadzie co prawda ale malo mnie to obchodzilo 8].
Jesli ktos zna i moze mi nazwe firmy przypomniec to bede wdzieczny bo
chce sobie nowa taka sprawic...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

1. Data: 2003-04-20 19:42:01

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dostałam od koleżanki taką właśnie ściereczkę-cud z mikrowłókien
producent HEMAR SP.J.ul.Sikorskiego 21 66-400 Gorzów Wlkp.
tel.(95) 7204768
na opakowaniu napis: wystarczy sama woda-mikrowłókna technologia XXI wieku i
cudowny slonecznik z motylkiem
Niestety nie wiem jaka cena.Naprawdę polecam do prania tylko szare mydło
nigdy detergenty.
Ewa K.(Wrocław).

1. Data: 2003-04-20 20:36:40

Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa K." <e...@w...pl> wrote in

> Ostatnio dostałam od koleżanki taką właśnie ściereczkę-cud z

A ja sobie przypomnialem nazwe tej firmy o ktorej pisalem: Raypath.
Znalazlem nawet strone ich polskiego przedstawicielstwa:
http://www.ray.pl/

1. Data: 2003-04-22 14:41:48

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-20 21:42, Użytkownik Ewa K. napisał:
> [...]
> cudowny slonecznik z motylkiem
> Niestety nie wiem jaka cena.Naprawdę polecam do prania tylko szare mydło

Jesli chodzi o ta sciereczke, to tez mialem sposobnosc ja uzywac i o
dziwo tak jak mowili zadzialalo. Wystarczylo dotknac lekko zwilzona
sciereczka brudu np. przy drzwiach w okolicy klamki i brud znikal prawie
sam.
I tak bylo az do momentu kiedy wzialem zwykla sciere namoczylem ja woda
i starlem brud. Co sie okazuje? Otoz w XXI wieku czlowiek ktory
wyprodukowal ta sciereczke pomyslal ze tak leniwi ludzie jak my nie maja
pojecia o zmywaniu wycieraniu itp. I zrobil na tym, fortune.
Jak sie nie wycieralo tych miejsc od miesiecy albo lat to po uzyciu
jakiejkolwiek sciery bedzie zadziwiajaca roznica !!! Oto jest wlasnie
rozwiazanie cud sciereczki.

Przyklad dotyczyl mojej mamy, jak ona byla zawiedziona, ale nie dawala
za wygrana i dlugo jej uzywala. Teraz sciereczka lezy gdzies w koncie
nieuzywana a do lask wrocily zwykle rzeczy. A tak przy okazji to po
dluzszym czasie scierki nie da sie doprac prawie niczym, szarzeje jak kazda.

1. Data: 2003-04-22 16:47:53

Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak sie nie wycieralo tych miejsc od miesiecy albo lat to po uzyciu
> jakiejkolwiek sciery bedzie zadziwiajaca roznica !!! Oto jest wlasnie

Ale faktem jest, ze znakomicie nadaje sie do mycia okien - nie zostawia
zadnych smug, niteczek i innego widocznego na szybach swinstwa.

Pzdr.
Shield

1. Data: 2003-04-23 00:58:08

Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <...@p...com> wrote in

> [...]
> Jak sie nie wycieralo tych miejsc od miesiecy albo lat to po uzyciu
> jakiejkolwiek sciery bedzie zadziwiajaca roznica !!! Oto jest wlasnie

Hehe 8]. No ja jestem nieufny i testowalem tego mojego nieszczesnego
Raypatha w porownaniu z "normalnymi" scierkami i _zdecydowanie_ byla
roznica _ogromna_ 8].

1. Data: 2003-04-23 08:40:46

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-23 02:58, Użytkownik Tomasz Nidecki napisał:
> Krzysztof <...@p...com> wrote in

> Hehe 8]. No ja jestem nieufny i testowalem tego mojego nieszczesnego
> Raypatha w porownaniu z "normalnymi" scierkami i _zdecydowanie_ byla
> roznica _ogromna_ 8].

No istnieje jeszcze mozliwosc ze sa rozne sciereczki tego typu. Ale bez
przesady, w koncu jak sie chce to mozna sobie swietnie dac rade w
konwencjonalny sposob.
Pozdrawiam Wszystkich.

1. Data: 2003-04-23 12:56:30

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ale bez
> przesady, w koncu jak sie chce to mozna sobie swietnie dac rade w
> konwencjonalny sposob.
> Pozdrawiam Wszystkich.

Można sobie dać radę ale po co katować ręce detergentami ?
Te ściereczki są rewelacyjne do różnych rzeczy, ja np. czyszczę nimi
klawiaturę, obudowę komputera oraz upaskudzony klosz od lampy wiszącej w
kuchni z kuchenką gazową.
Sprzedają te "cudowne ściereczki" z mikrowłókien różne firmy w tym
supermarkety.
Pozdrawiam Kasia.

1. Data: 2003-04-23 13:05:21

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 399zl/
> Ewa
>
>Witam. Jestem posiadaczką właśnie tego urządzenia. Mam mieszane uczucia,
ponieważ: telewizja w tym przypadku nie kłamie to rzeczywiście tak działa
ale zwróć uwagę na to co oni czyszczą . Nie wyobrażam sobie, że mogłabym
dopuścić do takiego stanu np. muszlę klozetową.Jest to dobre urządzenie do
baaardzo brudnych urządzeń a do używania na codzień jeszcze się nie
przekonałam.
Pozdrawiam Kasia.

czym najlepiej ciac panele?
Blender? Maszynka do miesa?