paraliż mięśnia i zapalenie kaletki stawowej

1. Data: 2003-05-12 14:54:22

Temat: paraliż mięśnia i zapalenie kaletki stawowej
Od: "R0land" <wiewior<USUNTO>@pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Gdzieś tak rok temu dostałem paraliżu prawego mięsnia równoległobocznego
(powód - zespół jakiś_tam_nie_pamiętam_kogo - w sumie bez powodu - rzecz
wrodzona). W miarę intensywnie uprawiam sport. Parę miesięcy potem zaczął
boleć mnie prawy bark do tego stopnia, że poszedłem do lekarza. Diagnoza -
zapalenie kaletki maziowej prawego barku, potem zastrzyki dostawowe z lekiem
przeciwzapalnym. Od tego czasu minęło już 7 miesięcy, przez ten czas dałem
sobie spokój z wszelkimi sportami (schudłem przez to 10 kg) i nadal mam
straszny problem z tym barkiem, nie mogę go obciążać bo po pewnym czasie
znowu zaczyna mnie boleć.

Moje pytanie brzmi - czy ktoś ma jakieś doświadczenia z przewlekłym
zapaleniem kaletki maziowej ? Czy aż po takim czasie od urazu barku może
mnie jeszcze trzymać ? Czy już nigdy nie będę mógł uprawiać sportu ? Może
ktoś będzie wiedział na temat paraliżu mięśnia, przegrzebałem internet i
zupełnie nic nie znalazłem w tym temacie.

Roland

2. Data: 2003-05-14 11:42:17

Temat: Re: paraliż mięśnia i zapalenie kaletki stawowej
Od: "jacks24" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj na www.szymiec.pl tam jest artykul o kontuzji barkow - dzil odnowa
biologiczna, dodatkowo dzail porady meyczne na www.sfd.pl

P.S. masz moze jakies doswiadczenie zwiaqzane z lokciem tenisisty??

Pozdrawiam

Użytkownik "R0land @pf.pl>" <wiewior<USUNTO> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś będzie wiedział na temat paraliżu mięśnia, przegrzebałem internet i
> zupełnie nic nie znalazłem w tym temacie.

Spalanie tluszczyku i cwiczenia + dieta
tetraplegia
niegojące się krostki
Moze to juz bylo... uzywamy prezerwatyw i...
Zespół Fallota