patchwork

1. Data: 2002-09-05 06:37:50

Temat: patchwork
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie tę stronę super patchworki
http://www.nmia.com/~mgdesign/qor/patterns.html

1. Data: 2002-09-05 07:18:22

Temat: Re: patchwork
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002 08:37:50 +0200, "Ewa20" <k...@s...pl>
wrote:

>czy znacie tę stronę super patchworki
>http://www.nmia.com/~mgdesign/qor/patterns.html

aaaa, tak - Mary Graham...ma troche darmowych wzorow i to fajnie
zorganizowane, ze po porstu sciaga sie te wzory od razu do siebie
na kmputer, ale niestety, zeby wszystko miec, trzeba sie zapisac
i placic...tylko ogladac mozna. Ona poza tym ma sporo (chyba
najwiecej prawde mowiac) tzn Foundation Paper Piecing wzorow...to
taka dziwna metoda zeszywania ze soba kawalkow - nawet
najmaciupenszych przyszywajac je...no jakby tu poiwedziec, PRZEZ
papier, trzymajac sie linii narysowanych na papierze...poniewaz
wiem, ze jestescie amsochistki, to jak kto ma czas - poguglujcie
na temat Foundation Paper Piecing albo po prostu FPP...ja juz tak
od roku usiluje sie tego, psia mac, nauczyc i jakos nie moge ;)),
ale warto...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-05 09:04:50

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:b31enus4i5i9qo7b70pu96fsa3qehdrvf0@4ax.com...
> [...]
> najmaciupenszych przyszywajac je...no jakby tu poiwedziec, PRZEZ
> papier, trzymajac sie linii narysowanych na papierze...

To znaczy material prawa do prawej, na to polozyc papier o ksztalcie
wlasciwego elementu i szyc? Dobrze rozumiem?
Gocha

1. Data: 2002-09-06 06:48:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

pl>

>Ona poza tym ma sporo (chyba
>>
>To znaczy material prawa do prawej, na to polozyc papier o ksztalcie
>wlasciwego elementu i szyc? Dobrze rozumiem?
>Gocha

najpierw przyszyc szmatke do linii wzoru narysowanej na papierz,
odwrocic szmatke, dolozyc nastepna, przylozyc do tej 1. i po
linii numer 2 przeszyc, odwrocic etc,,, wyltumaczyc sie tego nie
da, ale sa bardzo czytelne instrukcje z obrazkami na Necie.
papierek, poniewaz jest gesto szyty na maszynie ma dizurki i sam
odlazi swietnie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-06 07:58:50

Od: "Gosia F." <g...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb

> [...]
> da, ale sa bardzo czytelne instrukcje z obrazkami na Necie.
> papierek, poniewaz jest gesto szyty na maszynie ma dizurki i sam

Krysiu,

mam jedno pytanie dot. Paper Piecing: jakiego papieru najlepiej uzywac?
Wszedzie jest napisane, ze najcienszego, jaki nadaje sie do drukarki, ale
jaki to jest? I gdzie mozna taki cienki papier kupic? To jast taki normalny
standardowy papier, czy jakis inny?

Pozdrowienia
Gosia F.

1. Data: 2002-09-06 14:28:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002 09:58:50 +0200, "Gosia F." <g...@g...de>
wrote:

> [...]
>jaki to jest? I gdzie mozna taki cienki papier kupic? To jast taki normalny

]moze byc standard, ja probowalam na standarcie, ale jakby
znalezc cienszy - jak staromodny kopijny (hehe) papier, co to na
maszynie sie pisalo - na wierzchu najgrubszy oryginal, a kopie na
takiej cieniznie. cienszy lepiej wylazi z zakamarkow jak jest
sporo maniunich kawaleczkow do zeszycia. teraz produkuja taki
papier rozpuszcalny w w odzie, ale sie zgapilam, jak mialam
dostep do mnostwa sklepow na raz!! za to mialam cyrki z
rozpuszczalnymi nicmi, bo jak nawlekam to oblizuje nitke...hehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

sw. Mikolaj
PSICOPAT IN THE STREETS OF LISBON 4792