patelnia grillowa

1. Data: 2007-01-23 19:20:31

Temat: patelnia grillowa
Od: "justen" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam patelnię grillową Berghoffa, ale nie wiem, co na niej smażyć. Czy
ktoś mógłby mi uświadomić, jakie są zalety takiej patelni. Uprzedzam
pytanie: w googlach sprawdzałam, ale właściwie niczego się nie dowiedziałam.

2. Data: 2007-01-23 19:26:10

Temat: Re: patelnia grillowa
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justen" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ktoś mógłby mi uświadomić, jakie są zalety takiej patelni. Uprzedzam
> pytanie: w googlach sprawdzałam, ale właściwie niczego się nie

Gładka czy ryflowana?

3. Data: 2007-01-23 20:03:36

Od: "justen" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "justen" <j...@w...pl> wrote in message
>
> Gładka czy ryflowana?

Gładka nie jest. Ma charakterystyczne zgrubienia (rowki). Nie
wiedziałam, że to jest "ryflowanie", ale pewnie tak.

4. Data: 2007-01-23 20:12:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Gładka nie jest. Ma charakterystyczne zgrubienia (rowki). Nie
> wiedziałam, że to jest "ryflowanie", ale pewnie tak.

Poszukaj, co jest na grill, taka patelnia jest lepsza - mniej smrodu i dymu
w oczach, a można na dowolnej kuchence, a nawet na ognisku...

5. Data: 2007-01-23 20:20:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.abcgospodyni.pl/grill.html
http://gotowanie.onet.pl/86,katalog.html
http://www.steki.pl/

6. Data: 2007-01-23 20:38:46

Od: "justen" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.abcgospodyni.pl/grill.html
> http://gotowanie.onet.pl/86,katalog.html
> http://www.steki.pl/

Bardzo dziękuję. Zaraz tam zajrzę.

7. Data: 2007-01-23 22:09:48

Od: "Kalisima" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justen" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś mógłby mi uświadomić, jakie są zalety takiej patelni. Uprzedzam
> pytanie: w googlach sprawdzałam, ale właściwie niczego się nie

Pierś z kurczaka, pokrojona na mniejsze kawałki (lub w całości ale ja kroję
na mniejsze sznycelki) posypana przyprawą do drobiu np. Kamis lub grillową +
trochę oleju jaki kto lubi. Wymieszać. Poczekać 15 minut. Smażyć krótko.
Soczyste i smaczne. Można też na zwykłej patelni.
Kalisima

8. Data: 2007-01-24 11:19:23

Od: "justen" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalisima" <n...@m...me> napisał w wiadomości

> [...]
> grillową + trochę oleju jaki kto lubi. Wymieszać. Poczekać 15 minut.
> Smażyć krótko. Soczyste i smaczne. Można też na zwykłej patelni.

Dziękuję. Skorzystam.

9. Data: 2007-01-27 18:14:27

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

justen wrote:

witam,

co tylko przyjdzie do głowy. idzie o to żeby produkt zanmarkować co daje
atrakcyjną siatkę lub linie na produkcie. zagrzej olej na patelni a gdy
już gorący zlej zostawiając tylko cienki film na powierzchni.

pozdrawiam piotr
> [...]
> Czy ktoś mógłby mi uświadomić, jakie są zalety takiej patelni. Uprzedzam
> pytanie: w googlach sprawdzałam, ale właściwie niczego się nie

Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?
Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?
Peterhoff,Maibach,Bohman n,Peterhof,Bergnerf-garn ki,szybkowary-warto?
PIEROGI !!!
Blender ręczny czy kielichowy??