patenty na żywność

1. Data: 2009-11-02 13:07:01

Temat: patenty na żywność
Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

witam,
gorąco polecam obejrzenie filmów na temat żywności genetycznie modyfikowanej
i wszelkich aspektów z tym związanych:O)

- świat wedłuh Monsanto (The World According to Monsanto)
- świński patent (The Patent of Pig)

do znalezienia w necie wraz z polskimi napisami,
pozdrawiam.

2. Data: 2009-11-02 13:44:32

Temat: Re: patenty na żywność
Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 14:07, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:
> [...]
>
> - świat wedłuh Monsanto (The World According to Monsanto)
> - świński patent (The Patent of Pig)
>
> do znalezienia w necie wraz z polskimi napisami,

Nihil novi sub sole.Co nam to da,że zaczniemy to wiedzieć - jeść i
tak trza.
--
jilett

3. Data: 2009-11-02 15:21:08

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "jilet" napisał:

> Nihil novi sub sole.Co nam to da,że zaczniemy to wiedzieć
> - jeść i tak trza.

kto ci takich bajek naopowiadał? nie słyszałeś hasła: kto nie pracuje ten
nie je?
jak nie zapłacisz haraczu dla Monsanto to nie masz prawa jeść!!!!:O(

4. Data: 2009-11-02 15:37:12

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 16:21, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

> kto ci takich bajek naopowiadał? nie słyszałeś hasła: kto nie pracuje ten
> nie je?
> jak nie zapłacisz haraczu dla Monsanto to nie masz prawa jeść!!!!:O(

Moje żarło Mój Drogi i tak jest już pincet razy opodatkowane nie tylko
przez monsanto ...co mi jeszcze
grozi... najwyżej przykręcenie zawartości powietrza w powietrzu :P

--
jilett

5. Data: 2009-11-02 15:47:58

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "jilet" napisał:
>Moje żarło Mój Drogi i tak jest już pincet razy opodatkowane
> nie tylko przez monsanto ... co mi jeszcze grozi...

skoro dzisiaj żarłeś i jeszcze ci mała oponka w okolicy pasa wystaje to
znaczy że jest jeszcze stanowczo za mało opodatkowane!!!!
a grozi ci niewolnictwo, jeśli już nie jesteś niewolnikiem?:O)

> najwyżej przykręcenie zawartości powietrza w powietrzu :P

weź no nie podpowiadaj bo opatentują!:O)

braki w obrazie
Włosy mi staneły dęba
Biseptol
Fakty o AZS