pco i bol jajnikow

1. Data: 2006-07-29 07:09:53

Temat: pco i bol jajnikow
Od: "smutna" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
mam 24 lata i mam takie zmartwienie:mam stwierdzone pco i endometrioze,
bralam diane przez pol roku bo strasznie wychodzily mi wlsoy, potem bylam na
laparo-mialam dziurawione jajniki i usuwane zrosty i ogniska,bylo to 10 mies
temu, teraz znow mam zapecherzykowane jajniki pomimo tego ze po laparo
zaczelam brac mercilon,ciagle bola mnie jajniki-sa powiekszone-lekarz mowil
ze przez ta endometrioze tez moga mnie bolec bo mam miejscowe stany
zapalne-tylko ze ja juz czasem nie wytrzymuje z tym bolem,wczoraj w pracy
ledwo dowleklam sie z placzem zgieta w pol do naszej pielegniarki-dostalam
ketonal forte i mi troche przeszlo,zastanawiam sie czy przy pco to uz tak do
konca zycia bola, czy np do nast operacji potem spokoj znow na kilka
miesiecy i od nowa to samo??

2. Data: 2006-07-29 09:21:05

Temat: Re: pco i bol jajnikow
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem, to pco nie boli, tylko endometrioza. Laparoskopia powinna
pomoc, byc moze bedzie potrzebna jeszcze jedna, a najlepszym lekiem na
endometrioze jest ciaza, po ktorej wszystko przechodzi.

3. Data: 2006-07-29 10:08:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>pomoc, byc moze bedzie potrzebna jeszcze jedna, a najlepszym lekiem na
>endometrioze jest ciaza, po ktorej wszystko przechodzi.

akurat to endometrioza potrafi dosc skutecznie utrudniac zachodzenie w
ciaze:(

4. Data: 2006-07-29 10:36:34

Od: "Edyta" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ketonal forte i mi troche przeszlo,zastanawiam sie czy przy pco to uz tak do
> konca zycia bola, czy np do nast operacji potem spokoj znow na kilka

Witaj ,
Też choruję na endometriozę. Odezwij się do mnie. Moje gg: 9974175 lub email:
b...@g...pl . Pozdrawiam

Thrombocytopenia - ryzyko agregacji
Co znaczy "forte" w nazwie leku?
Prosba o interpretacje wynikow niemowlaka
porada- boł w okolicy mostka
wynik rezonansu magnetycznego - prośba o konsultacje