pelnia Ksiezyca = kradzieze

1. Data: 2001-04-06 19:09:10

Temat: pelnia Ksiezyca = kradzieze
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spiesze Wam uswiadomic, ze zbliza sie pelnia Ksiezyca i towarzyszace jej
kradzieze Waszych pieknych roslinek. Kto uwaza, ze to balamuctwo niech spi
pokojnie. Ja jednak zauwazam regularne podprowadzanie mi moich roslinek
podczas kazdego okresu okolopelniowego wiosna i jesienia, tylko nie zawsze
moge sobie pozwolic na nocne strozowanie.

Pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2001-04-06 19:59:30

Temat: Re: pelnia Ksiezyca = kradzieze
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

AO <s...@a...pl> wrote in message news:9al3oa$j2s$1@news.tpi.pl...
> [...]
> podczas kazdego okresu okolopelniowego wiosna i jesienia, tylko nie zawsze
> moge sobie pozwolic na nocne strozowanie.

No i teraz mamy problem. Czy to zjawisko spowodowane jest:
a) wplywem faz ksiezyca na wode w mozgu zlodziei,
b) uzywaniem przez zlodziei kalendarza biodynamicznego,
c) tym, ze w czasie pelni jest jasniej? :-)

Pozdrowienia,
Michal

*****************************
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/

3. Data: 2001-04-06 21:19:34

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewidentnie stawiam na to trzecie
Bogusław

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Z4pz6.453$H...@n...slurp.net...

4. Data: 2001-04-07 06:55:57

Od: "Misio" <m...@r...zax.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewidentnie stawiam na to trzecie
> Bogusław

Przylanczam się do opini że też raczej trzecie :(
Misio

5. Data: 2001-04-09 08:10:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Z4pz6.453$H...@n...slurp.net...
[...]
> No i teraz mamy problem. Czy to zjawisko spowodowane jest:
> a) wplywem faz ksiezyca na wode w mozgu zlodziei,
> b) uzywaniem przez zlodziei kalendarza biodynamicznego,
> c) tym, ze w czasie pelni jest jasniej? :-)
Nic z tych rzeczy, złodzieje nie lubią ponosić strat. Nie po to się
narażaja aby niewiele z tego mieć. Są uważnymi obserwatorami i zdobytą
wiedzę przekazuja sobie z pokolenia na pokolenie. Dobrze też wiedzą kiedy
przypada kwadra korzenia i że w tym [przedświątecznym] czasie nawet
rośliny z urwanym korzeniem mają niemal 100% szansę na przyjęcie się.
;-)))))))))))
pozdr. Jerzy

Pozdrowienia Jerzy

6. Data: 2001-04-10 08:45:09

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9arqjb$2an$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>złodzieje nie lubi? ponosić strat. Nie po to się
>narażaja aby niewiele z tego mieć.
>pozdr. Jerzy

Na iglaste zlodziejstwo najwiecej sie szerzy ok. 1-2 tygodni przed niedziela
palmowa, wiadomo dlaczego. Na szczescie to juz za nami.
Pozdrawiam
Jurek

7. Data: 2001-04-10 09:07:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zając <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9auh1i$3un$...@n...tpi.pl...
> Na iglaste zlodziejstwo najwiecej sie szerzy ok. 1-2 tygodni przed
niedziela
> palmowa, wiadomo dlaczego. Na szczescie to juz za nami.
Czyli, potwierdzasz to co mówie;
25 III- Nów - kwadra liścia
1 IV - I kw. - kwadra owocu
8 IV - Pełnia - kwadra korzenia do 13.00 13 IV. ;-)))
a potem kwadra uprawy az do Nowiu.
Pozdrawiam Jerzy

8. Data: 2001-04-10 09:17:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> 25 III- Nów - kwadra liścia
> 1 IV - I kw. - kwadra owocu
> 8 IV - Pełnia - kwadra korzenia do 13.00 13 IV. ;-)))

Policz jeszcze Wszystkich Święctych.
A swoją drogą jak niektórzy z nas mogliby żyć bez tego satelity ;)

Pozdrawiam, Basia.

korzenie brzozy
Dziadostwo na swierkach- co z tym zrobic?
Co sądzicie o dużym grillu gazowym z lawą wulkaniczną ?
Re: Free Porn Rose
wiatromierz/wiatrowskaz