pensja

1. Data: 2003-03-08 18:53:01

Temat: pensja
Od: ingusia <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie czy ktos sie orientuje w jaki spsob powinna szkola
naliczac wynagrodzenie jesli mam ukonczone studia na uniwerku ale bez
tytulu magistra czyli tzw. absolutorium. Czy powinni mi uznac to jako
wyzsze zawodowe???? lub cos rownorzednego? nie wiem jak to sie tam teraz
nazywa, czy prawidlowo naliczaja mi tak jakbym miala srednie?
ingusia

2. Data: 2003-03-08 19:34:53

Temat: Re: pensja
Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ingusia" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyzsze zawodowe???? lub cos rownorzednego? nie wiem jak to sie tam teraz
> nazywa, czy prawidlowo naliczaja mi tak jakbym miala srednie?

I prawidłowo. Twoje wykształcenie, tzw. prezydenckie jest wykształceniem
średnim. Wyższe zawodowe miałabyś z tytułem licencjata.

--
RomanS
http://pse.of.pl

3. Data: 2003-03-10 20:04:49

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ingusia" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

Proszę nie mylić absolutorium z obroną pracy magisterskiej :-)
Pozdrawiam]
Ania

4. Data: 2003-03-28 04:21:08

Od: "Janusz Dunin" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I prawidłowo. Twoje wykształcenie, tzw. prezydenckie jest wykształceniem
> średnim. Wyższe zawodowe miałabyś z tytułem licencjata.

ten oszuscik nie mial nawet absolutorium

Gazeta IT -- numer 3 (11) -- spis tresci
gdzie są szkoły
I konkurs J. Niemieckiego dla Gimnazjalistów
Co potrzebuje do egzaminu nauczyciel kontraktowy?
jeśli to mozliwe proszę o pomoc (BARDZO WAŻNE DLA MNIE)