perfumy masumi

1. Data: 2005-12-15 19:57:39

Temat: perfumy masumi
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wiecie, jaki zapach mają perfumy masumi ?
Ewa

1. Data: 2005-12-15 20:13:38

Temat: Re: perfumy masumi
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnshrk$3dq$1@inews.gazeta.pl>
EW <e...@g...pl> pisze:

> czy wiecie, jaki zapach mają perfumy masumi ?

Chyprowo-owocowy, o ile coś Ci to mówi :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-15 20:14:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

EW <e...@g...pl> pisze:

> czy wiecie, jaki zapach mają perfumy masumi ?

A tu masz szerszy opis:
http://www.dolce.pl/coty/masumi/948.php5

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-15 20:26:01

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Nixe, powiedz jeszcze, czy uważasz, że ten zapach jest ładny, bo nie
mogę się zdecydować, sama właściwie nie wiem, jaki zapach lubię, nie znam
się na tym. A może coś innego ?
Ewa

1. Data: 2005-12-15 20:34:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnsjgs$bg0$1@inews.gazeta.pl>
EW <e...@g...pl> pisze:

> Dzięki Nixe, powiedz jeszcze, czy uważasz, że ten zapach jest ładny,
> bo nie mogę się zdecydować, sama właściwie nie wiem, jaki zapach
> lubię, nie znam się na tym. A może coś innego ?

Powiem Ci szczerze, że ostatni raz wąchałam go jakieś circa 15-20 lat temu,
gdy kupowała go moja mama i wtedy bardzo mi się podobał.
Czyli wspomnienia mam dobre, ale nie wiem, czy gdybym go teraz poczuła, to
moje zdanie na jego temat byłoby równie pochlebne.
Poza tym nie sugeruj się w wyborze perfum cudzym zdaniem. I przede wszystkim
wybierz się do jakiejś perfumerii czy drogerii i wąchaj do woli.
Na pewno coś dla siebie znajdziesz :)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-16 11:17:43

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Poza tym nie sugeruj się w wyborze perfum cudzym zdaniem. I przede
> wszystkim wybierz się do jakiejś perfumerii czy drogerii i wąchaj do woli.
> Na pewno coś dla siebie znajdziesz :)

To prawda - moją siostrę ten zapach zachwycił - mnie odrzucił. Mimo, że
nie mamy kompletnie rozbierznych gustów w tym zakresie. Obu nam się
podoba np. Celebration Avonu, czy CK One, ale już moja ulubiona Celine
Dion (te pierwsze bez dodatkowej nazwy) jej nie zachwycają, tak jak na
mnie zupełnie nie podobają mi się DK Cashmire Mist...

Musisz sama pobróbować - inaczej będzie bardzo ciężko sobrać coś,
szczególnie, że każde perfumy na różnych osobach pachną inaczej...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-16 20:16:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnv6qr$anj$1@news.onet.pl>

> Kiedys bardzo lubilam Opium i jakis czas temu postanowilam go sobie
> znow kupic.
> Zadne "zwykle" sklepy juz ich nie sprzedaja, choc sa
> dostepne, np. w USA.

"Opium" YSL?
Jeszcze kilka dni temu wąchałam w Sephorze ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-16 20:31:40

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> skrev i meddelandet news:dnsk08$jps$1@news.mm.pl...
> Powiem Ci szczerze, że ostatni raz wąchałam go jakieś circa 15-20 lat
temu,
> gdy kupowała go moja mama i wtedy bardzo mi się podobał.

No wlasnie, tez uwazam, ze to zapach z poprzedniej epoki. Nawet sie
zdziwilam, iz jeszcze istnieje.

Kiedys bardzo lubilam Opium i jakis czas temu postanowilam go sobie znow
kupic. Zadne "zwykle" sklepy juz ich nie sprzedaja, choc sa dostepne, np. w
USA. Kupilam wiec na aukcji. Zapach ten sam, ale juz mi sie nie podoba, a
nawet bardzo mnie irytuje.
Odnosnie DK, mam Black Cashmere i musze go mieszac z Diorem Pure Poison, bo
inaczej zadnego z nich bym nie zniosla ;-)

pozdrawiam, magda

1. Data: 2005-12-16 21:07:01

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dnv6qr$anj$1@news.onet.pl>

> "Opium" YSL?

Tak! I co, podobal Ci sie ten zapach?

> Jeszcze kilka dni temu wąchałam w Sephorze ;-)

Przyznam, ze nigdy nie bylam w Sephorze, ale czy to nie jest jakas
amerykanska siec?

magda

1. Data: 2005-12-17 11:20:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 15 grudnia 2005 20:57
użytkownik EW, sącząc kawkę, wyklepał:

> czy wiecie, jaki zapach mają perfumy masumi ?

Ale które? Jest kilka rodzajów i każdy ma inny zapach.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947