perz

21. Data: 2004-07-22 14:11:34

Temat: Re: perz-> dodatki doglebowe
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <J...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
news:cdofed$5fc$1@h1.uw.edu.pl...

| Nie wiem jak hortensje, ale domowe paprocie podlewa sie co jakis czas
| mlekiem. Pewno z tego samego powodu...

Robisz tak??????

Pozdrawiam (coraz bardziej oszołomiona), Basia.

P.S. Zapaszek rozkładającego się i pleśniejącego mleczka...w sam raz
wrażenie na ten upał. Lepiej popędzę do łazienki:-)))

22. Data: 2004-07-22 14:26:35

Od: "JoShi" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-07-22 15:12:14

Temat: Re: perz
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęúniak" wrote:

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Chrzan.
> Nikt z nim nie wygral.
> W ramach ciekawych epitafiow moglabym miec
>
> S.P.
> Ewa, którš korzenie chrzanu
> doprowadziły do tego stanu...
>
> I dorodna kepa z bujnym listowiem...
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Hej, chrzan nalezy pokochac. Niedawno widzialam chrzan z bialymi liscmi
(Armoracia rustica variegata), ktore mialy tylko brzegi zielonkawe. Alez
to piekna roslina, szczegolnie, gdy ktos tworzy ogrod ksiezycowy z
bialych czy jasnozielonych roslin.
Magdalena Bassett

24. Data: 2004-07-22 15:25:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Chrzan.

Powój :-)

> Nikt z nim nie wygral.

A to prawda szczera, z powojem nikt jeszcze nie wygrał :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Tu legł nasz dziad i wój,
Wykończył go powój.

25. Data: 2004-07-22 16:12:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> Chrzan.
> Nikt z nim nie wygral.

Ha!

Da się z nim wygrać i to w bardzo prosty sposób bez
wiekszego wysiłku:-)
Oddam radę za darmo:-)

Wiosną bydlakowi zetnij liście i przysyp 2o cm warstwą
skoszonej trawy. A potem dosypuj, dosypuj po każdym koszeniu.

U mnie z kilkumetrowej chrzanowej rabatki przeżyły w ten
sposób tylko 3 sztuki:-)

Pozdrawiam
Marta

26. Data: 2004-07-22 16:31:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> Chrzan.
> Nikt z nim nie wygral.
[...]

W okresie "małosolnym" podbieram liście nawet u sąsiadów.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

27. Data: 2004-07-22 21:39:39

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> Robisz tak??????
>
> Pozdrawiam (coraz bardziej oszołomiona), Basia.

Nie oszałamiaj się Basiu tak bardzo:-)

Ja w ub. tygodniu zostałem poproszony przez pewną osobę, o przeliczenie ile
rzecz kosztująca na dziś 36,00 PLN kosztowałaby na stare pieniądze.
Kiedy przeliczyłem, po niemałym wysiłku, że byłoby to 360 000 starych
złotych (bo taki przelicznik pamiętam), osoba owa stwierdziła, że za taką
kasę to takiego g.... nie kupi, bo za Gierka to za 260 000 wybudował dom z
podpiwniczeniem i jeszcze na centralne mu zostało........

Mnie ścięło.
:-)))))))))
p...@r...pl

28. Data: 2004-07-23 07:45:45

Od: Piotr Kieracinski <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:
>pierwszy wyrośnie skrzyp :)) Chrzan Powój :-)
>Nikt z nim nie wygral.
Chyba czas zmienic tytul watka na NIEPOKONANI!
pik

29. Data: 2004-07-23 08:09:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

| Nie oszałamiaj się Basiu tak bardzo:-)

Serwatka przefermentowana, mleczko i zapałki do tego - można dostać kręćka.
Przypominam jeszcze o drucikach miedzianych, oleju do smarowania liści,
skorupkach od jajek vel całych jajkach pakowanych do ziemi...

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2004-07-23 08:32:40

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

liści,
> skorupkach od jajek vel całych jajkach pakowanych do ziemi...

Chcesz Basiu powiedzieć, ze wszystko to wypróbowałaś?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

vitex