pestki moreli

21. Data: 2009-07-18 20:45:59

Temat: Re: pestki moreli
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie słuchaj Mirzan.
> To trzeba koniecznie zutylizować
> Ja się tym zajme profesjonalnie. Pokryje koszty utylizacji. Prześlij ten
> 5litrowy pojemnik zapełniony nalewką na mój adres.
> Mirzan to amator- tyulko ja dokonam profesjonalnej utylizacji.

Niszczycielu,chcesz popełnić zbrodnię na tworach przyrody.Ja całkiem
bezinteresownie chcą poświęcić się dla nauki.Mogę się zobowiazać,co wieczór
zażywać 50ccm tej toksyny i co tydzień składać raport,o wystąpujących objawach
zatrucia.
mirzan

22. Data: 2009-07-18 21:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:03:12 +0200, michalek napisał(a):

> A tak z ciekawości w jakim celu masz zamiar jeść te pestki (nigdy
> nie próbowałem).
> Są szczególnie smaczne? czy zdrowe na coś?

Na kasztana ;-)

23. Data: 2009-07-19 04:38:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na kasztana ;-)

Na kasztana najlepsze dynie, a zwłaszcza olej zimnotłoczony z nasion
(zielony) - można uzywać do sałatek... Czyli przyjemne z przyjemnym i na
dodatek pożyteczne, a czasem konieczne po 40-ce...
Aby nie dostać księżej choroby trzeba spuszczać z krzyża i olejkami
smarować...

24. Data: 2009-07-19 12:26:46

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> Są szczególnie smaczne? czy zdrowe na coś?

Może ?
> http://www.prosalute.info/forum/viewtopic.php?f=6&t=
1492&start=0

Pozdrawiam, Barbara

25. Data: 2009-07-21 16:57:33

Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczór
> zażywać 50ccm tej toksyny i co tydzień składać raport,o wystąpujących

Jako humanista nie dopuszczę, aby ktos cierpiał za mnie!
Nie zgodze się tez na utylizację, bo nie masz na to certyfikatu
unijnego..;-)

Sam się bedę musiał poswięcić (+ ewentualnie dam flaszeczkę tesciowej..;-)

p47

ustawa o ogrodach dzialkowych - kolejny projekt
Jaka to roślinka / kwiatek ?
Coś mi atakuje ogród.
Cukier jako herbicyd - czyli coś na osłodę ?
Czym zwalczyć podagrycznik ?