pesto-miażdżenie pestek, orzechów?

1. Data: 2003-08-11 20:14:07

Temat: Re: pesto-miażdżenie pestek, orzechów?
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzieju" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bh8svk$5q9$1@news.onet.pl...
> Przejrzałem archiwum grupy i jakoś nie znalazłem nic konkretnego. Jak z
> pestek czy orzechów zrobić w miarę jednolitą masę? Chodzi mi po głowie
jakiś
> moździerz czy mikser, ale nie wiem jak się do tego zabrać? Ma ktoś jakieś
> sugestie?

Moze byc maszynka do mielenia miesa - sprawdza sie m.in. przy orzechach
wloskich. O ile pamietam, ktos pisal tu tez o mlynku do kawy.

1. Data: 2003-08-11 20:16:19

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiś
> moździerz czy mikser, ale nie wiem jak się do tego zabrać? Ma ktoś jakieś
Trzeba zakupić młynek do orzechów. Beben z drobnymi oczkami zdzierakowymi
przerabia orzech na wiórki. Nie wiem, gdzie kupić!

sagit

1. Data: 2003-08-11 22:47:37

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieju wrote:

> [...]
> moździerz czy mikser, ale nie wiem jak się do tego zabrać? Ma ktoś jakieś

http://tinylink.com/?biIBIGSqdh

Tu znajdziesz przepis na pesto i sposob przyrzadzania.
MB

1. Data: 2003-08-12 14:25:13

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiś
> moździerz czy mikser, ale nie wiem jak się do tego zabrać? Ma ktoś jakieś

Robot kuchenny z nakladka do siekania.

m.

1. Data: 2003-08-13 08:00:49

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Aug 2003 22:16:19 +0200, "sagit" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Trzeba zakupić młynek do orzechów. Beben z drobnymi oczkami zdzierakowymi
>przerabia orzech na wiórki. Nie wiem, gdzie kupić!

Podobno prawdziwe pesto robi sie tylko w mozdzierzu. Ja bym nawet nie
wiedziala gdzie tego szukac i czy sie da kupic wogole. Zamierzalam
uzyc malaksera ale sie rozpekl. Wiec bede probowac w mlynku do kawy
jak mi juz bazylia w koncu urosnie i jesli jej robale nie zjedza do
konca :(

--
Pozdrawiam, Sabina

Chwalę łopatkę dżdżownicy
walkie! Gdzie jesteś?
przepis na keczup
Prosba o przepis
Gdzie w Krakowie kupic amoniak spozywczy i zurawine do miesa