piana w wannie z hydromasazem

1. Data: 2005-04-28 16:09:57

Temat: piana w wannie z hydromasazem
Od: "rozi" <r...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy w wannie z hydromasazem mozna kapac sie z zastosowaniem plynow do
kapieli?
Ktos mi powiedzial, ze to psuje mechanizmy wanny. Zdziwilem sie bardzo...

--
pozdr.
rozi

2. Data: 2005-04-28 17:31:27

Temat: Re: piana w wannie z hydromasazem
Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rozi" <r...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kapieli?
> Ktos mi powiedzial, ze to psuje mechanizmy wanny. Zdziwilem sie bardzo...

tak mozna, tylko trzeba duzo plynu do kapieli nalac i puscic babelki na
maxa. Wtedy nic sie nie stanie;-)

3. Data: 2005-04-28 20:25:54

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapieli?
> Ktos mi powiedzial, ze to psuje mechanizmy wanny. Zdziwilem sie bardzo...

Wyczytałam w ostatnich (z maja) 'Czterech kątach' (dział Porady eksperta):
'Wanien z hydromasażem nie należy używać do kąpieli higienicznych, gdyż
drobne osady mogą zatkać przewody doprowadzające wodę lub uszkodzić pompę
regulującą ciśnienie. W takich wannach nie można stosować mydeł, żeli ani
olejków'.

To by oznaczało, że wanny te powinny służyć jedynie do relaksu, a myć się
trzeba pod przysznicem lub w normalnej wannie... Też mnie to zdziwiło, ale
może rzeczywiście trzeba takie środki ostrożności zachowywać, by się dłużej
cieszyć taką wanną lub nie mieć kłopotu z jej ew. uszkodzeniem.
We wszystkich wannnach z hydrozmasażem są systemy samooczyszczające przewody
i dysze, czy tylko w tych droższych modelach?
Iwonka

4. Data: 2005-04-28 21:22:55

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> [...]
> regulującą ciśnienie. W takich wannach nie można stosować mydeł, żeli ani

Oooo, to jakaś paranoja, już mi się takiej wanny odechciało, chociaż
myślałem o jej zakupie... to jest przeca rezygnacja z podstawowej
funkcji wanny!

A może świat odjechał, a ja zostałem na przystanku?

5. Data: 2005-04-28 21:50:19

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--+ sA+An +--" <s...@6...il> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oooo, to jakaś paranoja, już mi się takiej wanny odechciało, chociaż
> myślałem o jej zakupie... to jest przeca rezygnacja z podstawowej

Najpierw 'kąpiel' w misce, później hydromasaż. ;-)

> A może świat odjechał, a ja zostałem na przystanku?

No, właśnie...
Chyba najlepiej jednak zagadać z producentem danego modelu.
Iwonka

6. Data: 2005-04-29 08:29:36

Od: "ZS" <s...@d...k> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie odechciało po hałasie jaki generuje:) Jak można sie relaksować w
tamik hałasie. Wanny to powino się robić ale całe urządzenia powinny być
poza łazienką. Kupiłem za 100zł bąbeliki do wanny. Jest to mata plastikowa
którą wrzuca sie do wanny i wystaje długi przewód. Odkurzacz stawia sie
oddalony od wanny. Jest pilot wiec mozna sterować mocą. Używam od czasu do
czasu bo hałas mało przyjemny:) Z wanny z hydromasażem w nowym domu chyba
też zrezygnuje bo ten hałas nie wart tych pieniedzy.

7. Data: 2005-04-29 18:45:32

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Najpierw 'kąpiel' w misce, później hydromasaż. ;-)

łaaa, dziki zachód co się zowie!

8. Data: 2005-05-02 17:06:19

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-28 18:09,Użytkownik rozi uraczył nas tekstem:
> Witam!
> Czy w wannie z hydromasazem mozna kapac sie z zastosowaniem plynow do
> kapieli?
> Ktos mi powiedzial, ze to psuje mechanizmy wanny. Zdziwilem sie bardzo...

poczytaj co kiedys pisalem na ten temat w archiwum, nie chce mi sie
jeszcze raz tego samego klepac,
w skrocie Twoje pytanie - mozna ale potem jest tyle zachodu zeby
system hydro umyc, ze nie warto

Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

Pompy Ciepła, ogrzewanie podłogowe, ścienne i chłodzenie sufitowe
Licznik do ciepłej wody z czujnikiem
programa do projektowania mieszkania - gdzie
Podloga z desek na balkonie
Ile płacicie za ciepłą wodę i...