pieczarki

11. Data: 2006-06-07 14:01:15

Temat: Re: pieczarki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
news:e66ahe$10kt$1@node3.news.atman.pl...
> Mam grzybnię pieczarek.
> Mam zamiar na trawaniku, pod drzewami troche tego wysiać.
> Czy jest szansa, ze coś z tego będzie?
> Robił ktoś taki eksperyment?
> Będę wdzieczny za wszystkie praktyczne uwagi.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Nawóz koński...

12. Data: 2006-06-07 14:05:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> [...]
> czesciowo rozlozone, ale jeszcze nie do konca. Obornik is the best,
> kompost jak sprawdzil Darek tez moze byc, chociaz znam goscia, ktory
> probowal je wyhodowac na komposcie i sie nie udalo, wiec moze zalezy od
> czaru osobistego uprawiacza? :-)
> Z drugiej strony Matka Natura ma czasem poczucie humoru, wiec kto wie?
> Przypuszczam jednak, ze predzej sie ich doczekasz jak puscisz je na
> podloze do pieczarek (kiedys bylo do nabycia, wiec przypuszczam, ze teraz
> tez jest).

> Hmm.. moze jednak twardzioszki przydrozne? Bardzo smaczne, chociaz mikre

Pierścieniaki - wystarczy słoma lub trociny, a jakie podobne do prawdziwków.

13. Data: 2006-06-07 14:37:16

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale mikroklimat nie ten i nie są tak smaczne jak te z pieczarkarni.

To podłoże już wyeksploatowane , dlatego ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

14. Data: 2006-06-07 14:43:46

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak napisał(a):
> [...]
Tak , to prawda . Potrzebny jest obornik koński , grzybnia , woda ,
trochę desek , starych gazet lub pudeł z szarego kartonu , łopata i
trochę pracy . Szczegóły w książkach - np. "Działka - moje hobby"
, "Pieczarki" itp. Czytałam i mam ochotę na tę hodowlę . A gdzie
można dziś kupić grzybnię pieczarek - najchętniej tych brązowych
? Może ktoś zna konkretny namiar ? - mam dostęp do źródła
końskiego obornika i zaciszne miejsce za kompostownikiem od północy
- czyli wszystko , czego trzeba :-) A największy to mam apetyt , a to
już 75 procent sukcesu ( oczywiście jeśli się jest bardziej
łakomym , niż leniwym ) . Bo jak ktoś ma odwrotnie , to pieczarek
sobie nie wyhoduje :-)

15. Data: 2006-06-08 08:33:48

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mam grzybnię pieczarek.
> Mam zamiar na trawaniku, pod drzewami troche tego wysiać.
> Czy jest szansa, ze coś z tego będzie?
> Robił ktoś taki eksperyment?
> Będę wdzieczny za wszystkie praktyczne uwagi.

u mnie rosna pieczarki, są ładne, ale mają coś takiego mdłego w smaku, co
mnie odrzuca.
mają zapach... farby emulsyjnej.
skąd taki zapach? czy ktoś się zetknął z takim dziwnym aromatem w pieczarce?

moon

16. Data: 2006-06-08 08:41:53

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To podłoże już wyeksploatowane , dlatego ;-)

Zgadza się, ale wczoraj widziałem znowu pieczarkę.

Czyli grzybnia wytrzymała mrozy :-)

Jacek

17. Data: 2006-06-09 07:13:54

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):

> Ja przyniesiona z laki ogromna pieczarke polozylem kolo kompostu.
> Rownolegle prowadze eksperyment z maslakami (5 rok).
czy z tych eksperymentow byly juz sosy, suszone grzybki itp.?
u mnie pod brzozami same wyrosly kozaki i maslaki - zostaly przykladnie
zjedzone :-) nie staram sie o nastepne, ale jak wyrosna i w pore zauwaze
- tez zjem.
pik

18. Data: 2006-06-09 09:31:21

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jun 2006, Piotr Kieracinski wrote:

> [...]
> zjedzone :-) nie staram sie o nastepne, ale jak wyrosna i w pore zauwaze -

Czesc,

mam kilka brzoz papierowych. Bedzie zagajniczek to moze i beda kozaki.

Pozdr.

--
Dariusz Pakosz

19. Data: 2006-06-09 10:26:45

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo to może nie pieczarki?

20. Data: 2006-06-09 23:39:28

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miszka52 wrote:
> Bo to może nie pieczarki?

wyglądają jak 100% pieczarki.
czy mogą złapać smród z czegoś, co kiedyś, dawno temu, było wylane na grunt?
jakaś farba na przykład?

moon

Klon japonski i ginnala
drzewko z pestki ?