pieczenie zoladka

1. Data: 2005-11-30 10:22:33

Temat: pieczenie zoladka
Od: "m." <...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

O 3 nocy obudzilo mnie silne pieczenie zoladka.
Po kilkunastu minutach nastapily wymioty.

Rano nadal utrzymuja sie mdlosci.

Nic nie jadlem bezposrednio przed snen.
Prze caly wczorajszy dzien nie jadlem nic czym moglbym sie zatruc.

Nigdy nie mialem problemow ani z wrzodami, ani zgaga. Nigdy nie mialem
zadnych wiekszych problemow ze strony ukladu pokarmowego.

Od kilku dni jestem przeziebiony. Nie mam goraczki.

Czy macie jakies pomysly co to moze byc?
Teraz siedze, jestem oslabiony ponocy i pije rumianek :)

z gory dziekuje za pomysly.

M.

2. Data: 2005-11-30 10:52:54

Temat: Re: pieczenie zoladka
Od: "ekki" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <...@z...com> napisał w wiadomości
> [...]
>i radzę dietę nić smażonego ani pikantnego, tylko lekko strawne dania,
>odstaw też mleko i surowe warzywa i owoce. Zacznij brać coś na wzmocnienie
Życzę dużo zdrówka.

3. Data: 2005-11-30 14:52:45

Temat: Odp: pieczenie zoladka
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może grypa żołądkowa

Użytkownik m. <...@z...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmjuhn$na3$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2005-12-06 21:52:15

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O 3 nocy obudzilo mnie silne pieczenie zoladka.
> Po kilkunastu minutach nastapily wymioty.
Wrzody lubią sie odzywać w nocy.

> Nic nie jadlem bezposrednio przed snen.
I to pewnie był błąd, nie narzerać się, ale ćwierć bułeczki przed snem, albo
szklanka mleka, jeśli nie ma innych przeciwskazań, może ci dobrze zrobić.

> Nigdy nie mialem problemow ani z wrzodami, ani zgaga.
Kiedyś zawsz jest pierwszy raz, a pora roku w zestawieniu z pogodą, ku temu.

> Od kilku dni jestem przeziebiony.
Wrzody wprost uwielbiają grypki, katary itp.

To nie muszą być wrzody, ale mogą być, jest pewnie jeszcze 100 inych możliwości.

jak czyscic uszy?
Specjalist od kolan
DAMIAN - warszawa - Ginekolog - Kogo Polecicie?
Wyniki badan krwi - prosba
Aparat na zeby