piekarnik i zmywarka do zabudowy

1. Data: 2007-04-10 17:01:11

Temat: piekarnik i zmywarka do zabudowy
Od: "Akna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie - czy stosuje się zabudowę piekarnika i zmywarki w jednym tzw.
'kominie' tzn. piekarnik nad zmywarką. Staram się zaprojektować sobie małą
ale funkcjonalną kuchnię (2,2x2,90) i zastanawiam się czy taka kombinacja
jest możliwa.

Pozdrawiam,
Akna

2. Data: 2007-04-10 17:36:57

Temat: Re: piekarnik i zmywarka do zabudowy
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akna" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale funkcjonalną kuchnię (2,2x2,90) i zastanawiam się czy taka kombinacja

Ekspertem nie jestem, ale wydaje mi sie ze nie ma technicznych
przeciwwskazan, jedynie to wez pod uwage, ze funkcjonalne polozenie zmywarki
to takie, gdzie zmywarka jest obok zlewu, no w okolicy szafek, gdzie
wyladowuje sie juz umyte naczynia. Poza tym zycze powodzenia, sama mialam
podobne klopoty z mala kuchnia (2,1x3,3 z odjeciem 0,6x0,6 komina z
wentylacja i rurami).

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-04-11 05:49:34

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale funkcjonalną kuchnię (2,2x2,90) i zastanawiam się czy taka kombinacja

trzeba tylko zaprojektowac odpowiednio szafkę bo zmywarka jaśli będzie
szerokości 60 cm ma taką szerokość jak szafka do piekarnika a ta nie bedzie
stac na zmywarce.
Czyli całość słupka będzie szersza o 2 x 1,8cm (grubość płyty meblowej ).
Podobny rozstaw wnęk musi byc przy szafkach murowanych ( ostatnio bardziej
popularnych)
Pozdr

4. Data: 2007-04-11 09:13:42

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Akna* wyszczebiotał(a):
> [...]
> tzw. 'kominie' tzn. piekarnik nad zmywarką. Staram się zaprojektować
> sobie małą ale funkcjonalną kuchnię (2,2x2,90) i zastanawiam się czy

Mieliśmy taki pomysł, ale wykonawca mnie uprzedził, że niewygodne będzie
korzystanie z piekarnika na takiej wysokości - z reguły jak piekarnik jest w
słupku to jest niżej umiejscowiony (nie zaczyna się na 85 cm). My z
kurduplowatych więc piekarnik poszedł pod płytę a nad zmywarką mam głęboką
szafko-spiżarkę.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

5. Data: 2007-04-11 17:47:47

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> Mieliśmy taki pomysł, ale wykonawca mnie uprzedził, że niewygodne będzie
> korzystanie z piekarnika na takiej wysokości - z reguły jak piekarnik jest w
> słupku to jest niżej umiejscowiony (nie zaczyna się na 85 cm).

To ktos ci naklamal. Wlasnie z reguly zaczynaja sie na wysokosci
blatu (u mnie spod 85cm), i tak mam ja, i powiem ci, ze korzysta
sie super wygodnie.
Nizej bylby niewygodny

> My z kurduplowatych więc piekarnik poszedł pod płytę a nad zmywarką
> mam głęboką szafko-spiżarkę.

coz, nie wiem co wg ciebie jest czlowiekiem kurduplowatym, ale jezeli
tak 165-175cm, to smiem twierdzic, ze sie mylisz :)

Sierp

6. Data: 2007-04-12 13:26:36

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Sierp* wyszczebiotał(a):
> To ktos ci naklamal. Wlasnie z reguly zaczynaja sie na wysokosci
> blatu (u mnie spod 85cm), i tak mam ja, i powiem ci, ze korzysta
> sie super wygodnie.
> Nizej bylby niewygodny

U znajomych mają niżej (ok 70-75 cm)

> coz, nie wiem co wg ciebie jest czlowiekiem kurduplowatym, ale jezeli
> tak 165-175cm, to smiem twierdzic, ze sie mylisz :)

:) 162 w kapeluszu.

Długi blat pod oknem gdzie też jest zlewozmywak mamy obniżony na maksa (82
cm). Zmywa się dużo wygodniej niż w poprzednim mieszkaniu gdzie zlewozmywak
miałam na wys. 87 cm.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

7. Data: 2007-04-12 15:58:35

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> U znajomych mają niżej (ok 70-75 cm)

mozna pewnie i tak
dla mnie nizej wygladalo by i gorzej... (piekarnik zaczynalby
sie posrodku szafki obok..) no ale to kwestia gustu

> Długi blat pod oknem gdzie też jest zlewozmywak mamy obniżony na maksa (82
> cm). Zmywa się dużo wygodniej niż w poprzednim mieszkaniu gdzie zlewozmywak
> miałam na wys. 87 cm.

no wlasnie, a ja sobie zazyczylem popodnoszenie blatu w kuchni i
lazience, i mimo 175cm jest duzo wygodniej niz standardowo (np. u
rodzicow)
Ale pewnie nie kazdemu by tak bylo :) Generalnie piekarnik na wysokosci
blatu polecam - korzystam nierzadko i bardzo sobie chwale

Sierp

mieszkanie - odbiór
szambo - śmierdzi w całym domu
Nowe drzwi do starych futryn
szafki kuchenne gorne (podnosnik pneumatyczny)
refinansowanie kredytu