piekarnik/opiekacz

1. Data: 2006-08-30 10:39:20

Temat: piekarnik/opiekacz
Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu padl mojej zonie prodiz. Chcialbym jej cos kupic ale moze
jest cos lepszego niz prodiz? Cos co moze stac zawsze na wierzchu i ladnie
wygladac. Widzialem takie rozne piekarniki/opiekacze
(http://www.allegro.pl/item124166301_super_piekarnik
_elektryczny_nowy.html).
Urzadzenie musi byc na tyle duze zeby mozna tam bylo ciasto upiec. Mozecie
cos ciekawego polecic? Nie znam sie na tym zupelnie. Moze panie domu moga
cos polecic?

Pozdr
Ziomall
--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..." - K. Staszewski

2. Data: 2006-08-30 11:34:52

Temat: Re: piekarnik/opiekacz
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote in message
> [...]
> cos ciekawego polecic? Nie znam sie na tym zupelnie. Moze panie domu moga

Tez bym sie chetnie dowiedzial czy istnieje cos ladniejszego niz piekarnik
podany w linku.
Googlalem i nic nie znalazlem, ale moze ktos sie z czyms takim spotkal

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

szybkie ubezpieczenie mieszkania
projekt
Czujniki podczerwieni - PARADOX
Ścianki działowe z płyt kartongips a wysokość pomieszczenia
spam czy nie spam