piekny dzien

1. Data: 2018-05-06 12:01:48

Temat: piekny dzien
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

ktos moze by sie zachwycil poza mna, taki oddech od gowna politycznego i
wykorzystywania, badz wykorzystywania przez, tak po prostu

--
gazebo

2. Data: 2018-05-06 18:01:56

Temat: Re: piekny dzien
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> ktos moze by sie zachwycil poza mna, taki oddech od gowna politycznego i
> wykorzystywania, badz wykorzystywania przez, tak po prostu
>
> --
> gazebo

Nie możesz się zachwycać tak po prostu - tj. bez pisania o tym? Weź sobie
taki oddech od pisania o rzeczach pięknych w sposób oczywisty, które warto
po prostu kontemplować?

PS. No i tylko ten jeden?? Dla mnie KAŻDY dzień jest piękny.

--
XL

3. Data: 2018-05-07 04:45:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 maja 2018 18:01:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie możesz się zachwycać tak po prostu - tj. bez pisania o tym? Weź sobie
> taki oddech od pisania o rzeczach pięknych w sposób oczywisty, które warto
> po prostu kontemplować?

niech sie zachwyca i ten zachwyt w slowach przekaze.

> PS. No i tylko ten jeden?? Dla mnie KAŻDY dzień jest piękny.

faktycznie, prawie kazdy jest piekny.

jacek

4. Data: 2018-05-07 05:51:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jest tak cicho i tak samo nostalgicznie
w glowie siedza same dobre zle upiory
a ja patrze w przestrzen szara tak chronicznie
zeby mogla mnie i ciebie tez uchronic

tu nie jezdza ni tramwaje, trolejbusy
dzis okrzyki sie nie kloca z druzba szybek
i jest to tak samo poetyckie
jak wigwamy wypalane znakiem skrzydel

jest tak cicho i tak samo nostalgicznie
jakby ujac dzien w powieki slicznie

jacek

5. Data: 2018-05-07 06:01:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jest tak cicho i tak samo nostalgicznie
w glowie siedza same dobre zle upiory
a ja patrze w przestrzen szara tak chronicznie
zeby mogla mnie i ciebie tez uchronic

tu nie jezdza ni tramwaje, trolejbusy
tu okrzyki sie nie kloca z druzba szybek

6. Data: 2018-05-07 09:12:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> niech sie zachwyca i ten zachwyt w slowach przekaze.

> faktycznie, prawie kazdy jest piekny.
>
> jacek

Prawie??

Każdy dzień życia jest piekny - bo JEST.

--
XL

7. Data: 2018-05-07 09:19:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> tu nie jezdza ni tramwaje, trolejbusy
> tu okrzyki sie nie kloca z druzba szybek
> i jest to tak samo poetyckie
> jak wigwamy wypalane znakiem skrzydel

No. Coś w tym jest. Aż w uszach mi dzwoni.

W ulicznym ruchu i zgiełku cywilizacji jest absolutne zero poezji. Poeci
dziś umierają tam z głodu poetyckiej strawy. Najlepiej mają się więc w
poezji postawy nihilistyczne.

I już Grechuta nie miałby o czym śpiewać...

--
XL

8. Data: 2018-05-08 20:12:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 maja 2018 09:12:48 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Prawie??
>
> Każdy dzień życia jest piekny - bo JEST.

nie zaprzeczam. zapisalem tylko,
ze prawie kazdy jest piekny.

jacek

Literackiego ,,nobla" nie będzie!
Cosby?
Polański wyrzucony - nareszcie!
Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!