pielegnacja bambusa

1. Data: 2004-07-28 18:36:08

Temat: pielegnacja bambusa
Od: "surdus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze moje pytanie nie dotyczy konkretnie ogrodu, ale moze ktos z
czytajacych wie jak sie opiekowac bambusem. Wczoraj dostalam na imieniny
(Anna) pęk bambusowy z mozliwoscia ukorzenienia sie. Jak juz je wypusci to
co potem??? jaka ziemia, slonce, temperatura, sezonowe zabiegi itp? prosze o
pomoc. Bambusik jest tak ładny, ze nie chcialabym go usmiercic, a poza tym
jest od mojego meza:)

2. Data: 2004-07-28 19:39:19

Temat: Re: pielegnacja bambusa
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "surdus" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoc. Bambusik jest tak ładny, ze nie chcialabym go usmiercic, a poza tym

Lucky bamboo on sie nazywa? Jesli tak, to jesteś kolejną osobą zrobioną w
bambusa, poszukaj w googlach jak sie opiekowac tą draceną :)

Pozdrawiam
Kaśka

Kwiaty
palmy a ziemia polska