pielegnacja wlosow

From: z...@p...onet.pl (Wysoka)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: pielegnacja wlosow
Date: Mon, 21 Oct 2002 12:05:05 +0000 (UTC)

Witam,
nie wiem, czy o tym juz bylo, jak tak, to sorry, ale nie moge znalezc
archwium grupy;(
W kazdym razie...
Chcialam sie podzielic z Wami moim sposobem na zdrowe wlosy.
Jest nim nafta kosmetyczna. robie sobie z niej maseczke (raz w tyg). 2
lyzki nafty, plus zoltko, plus sok z polowy cytryny, taka mieszanke
nakladam na 15 minut na wlosy, potem dokladnie myje. Po pierwszym razie
wlosy sa juz ladniejsze, a po kilku tygodniach sa naprawde zdrowsze, to
widac. moje byly zniszczone okropnie, teraz "odzywaja". Do tego lykam
tabletki ze skrzypu. To dziala;) trzeba tylko troche cierpliwosci..

na mnie podzialalo...:)
pozdrawiam serdecznie,
powodzenia:)))
Wysoka