pielegnacja wlosow

1. Data: 2002-10-21 14:51:52

Temat: Re: pielegnacja wlosow
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ap0vku$lop$1@news.onet.pl...
> Mi się wydaje że to jakiś rodzaj wosku a henna jest tam czynnikiem
> odżywczym, ale odżywka jest biała, więc nie barwi włosów na pewno.
> I moje - jak już pisałam przetłuszczające się - włosy bynajmniej na
> tłustości nie zyskały. Kropelka też chwali, znaczy - COŚ w tym jest! :)
> Magda

to ja pędze po to cudeńko do apteki
Asia

1. Data: 2002-10-21 19:34:00

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:

> Hej!
> A ja mam superod?ywk?, któr? poleci?a mi fryzjerka i powiem Wam ?e efekty na
> moich cieniutkich przet?uszczaj?cych si? 'piórkach' widaae! Nazywa si? to z
> obca Hair Treatment Wax, kupuje si? w aptece,

No wlasnie:)) ja zapomnialam o tym napisac. tez tego uzywalam dosc dlugo,
ale teraz nie moglam dostac w aptece, nie wiem, czmu, musze lepiej
poszukac.
Ja tego uzywalam tak-najpierw ta masekcza z nafta, a potem ta maseczka, o
ktorej Ty piszesz. Efekty sa super, na wlosy farbowane tez!
pozdrawiam,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-21 20:14:39

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap0rv4$r9a$...@n...tpi.pl...

U mnie w rodzince wszyscy stosuja {wymiennie}seboradin od dawna juz
jeszcze wtedy kiedy jego zapach byl trudniejszy do zniesienia) i nafte
i........nic nikomu sie nie rozjasnilo:))

pozdrowienia
jinxia

1. Data: 2002-10-21 20:19:36

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kvenmadur <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap0vku$lop$...@n...onet.pl...
> [...]
> I moje - jak już pisałam przetłuszczające się - włosy bynajmniej na
> tłustości nie zyskały. Kropelka też chwali, znaczy - COŚ w tym jest! :)

Dolaczam sie do pochwal, naprawde warto! Ide do apteki bo dawno juz tego w
domciu nie mialam, a ostatnio mnie cos podkusilo na rozjasnienie wloskow i
sie zniszczyly troszku:(

:-)
jinxia

1. Data: 2002-10-21 21:37:33

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi właśnie wyschły włoski... są mięciutkie i pięknie błyszczą... Użyłam
odżywki HOT OIL ORIFLAME i niech się schowają te wszystkie nafty i waxy...
nawet nie ma porównania. Po jednym użyciu tej odżyweczki włoski są takie
śliczne... i tylko pomyśleć, że tyle razy się z waxem męczyłam....

--
sheba 19

1. Data: 2002-10-22 04:44:21

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| nawet nie ma porównania. Po jednym użyciu tej odżyweczki włoski są takie
| śliczne... i tylko pomyśleć, że tyle razy się z waxem męczyłam....

A masz suche włosy? Boję się, że do moich przetłuszczających się ta odżywka
się nie nadaje.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-22 10:25:02

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

> A masz suche w?osy? Boj? si?, ?e do moich przet?uszczaj?cych si? ta od?ywka
> si? nie nadaje.
> --
> Pozdrawiam
> K.

Ja mam wlasnie przetluszczajace sie. I naprawde polecam ten sposob -
najpierw zrob maseczke z nafta, po 15 minut dokladnie umyj wlosy i naloz
ta druga , ten wosk,o ktorym dziewczyny pisaly. Dla wlosow tlustych
polecam tez szampon z DrNony, szampon do wlosow przetluszczajacych sie,
albo normalnych. Jest znakomity, wlosy mniej sie przetluszczaja i sa
zdrowsze. To tego te dwie maseczki naraz (raz w tygodniu dwie, a te z
woskiem mozna sobie zrobic ze dwa razy) i wlosy "odzywaja".
pozdrawiam!

1. Data: 2002-10-24 07:02:18

Temat: Re: super odżywka :D
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Hair Treatment Wax
[ciach]

Zakupilam te odzywke wczoraj (10 zl za pojemniczek wielkosci tego, w jakim
sie sprzedaje tabletki ze skrzypu polnego). Zastosowalam (trzymalam na
glowie owinietej w folie i dwa reczniki przez dwie godziny) i splukalam.
Splukuje sie bardzo dobrze. I co? REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!! To jedna z
najlepszych moich decyzji "zakupowych" w ostatnich dniach. Rano wstalam i
jak zobaczylam moje wlosy, to nie moglam uwierzyc. Optycznie jest ich
wiecej, sa mieciutkie, lsniace (ach, jaki maja polysk!), rzeczywiscie jak
'siersc szczeniaka' i to jamnika, bo jamniki sa 'przeaksamitne'. Jesli po
jednym uzyciu jest taka, to co bedzie dalej? Jak dla mnie nie musi
stymulowac wzrostu wlosow, wystarczy, zeby lsnily tak jak teraz. Ach, jakie
mieciutkie! I jakie sprezyste (to dobre slowo)!! Acha, no i nie rozjasnila
mi wlosow (kupilam te bez rumianku czy cos), a tego sie balam. Od tej pory
bede tylko te odzywke kupowac. Z uzyciem jest nieco klopot, bo trzeba na to
poswiecic nieco czasu, ale warto, oj warto!
Dziekuje wszytkim, ktorzy zachwalali te odzywke, bez was bym sie o niej nie
dowiedziala :D :D
A kupilam ja w ramach leczenia chandry, ktora mnie dopadla ni z tego ni z
owego. Ach, jaki wspanialy sposob na chandre!

Zachwycona Kruszynka, ktorej jest dzisiaj blogo jeszcze z innego powodu
'kupnego' :)))
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-24 15:53:37

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> owego. Ach, jaki wspanialy sposob na chandre!
>
> Zachwycona Kruszynka, ktorej jest dzisiaj blogo jeszcze z innego powodu

Gdzie się to cudko kupuje? W drogerii czy w aptece??

1. Data: 2002-10-24 16:16:37

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Apteka.
>
> --
> Adrianna

dziekuję!

Sposoby na pozbycie się kataru
Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))