pielegnacja wlosow

1. Data: 2002-10-24 16:18:35

Temat: Re: super odżywka :D
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie się to cudko kupuje? W drogerii czy w aptece??

Apteka.

--
Adrianna

1. Data: 2002-10-25 21:13:12

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-10-24 09:02, Użytkownik Kruszynka napisał:
> [ciach]
>
> Zakupilam te odzywke wczoraj (10 zl za pojemniczek wielkosci tego, w jakim
> sie sprzedaje tabletki ze skrzypu polnego). Zastosowalam (trzymalam na
> glowie owinietej w folie i dwa reczniki przez dwie godziny) i splukalam.
> Splukuje sie bardzo dobrze. I co? REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!
CIACH wszystkie peany ;-)

Uzywałam tego specyfiku jakieś 10 lat temu (no, dobra, możemy się
umówić, że zmienili skład) i _absolutnie_ nie byłam zachwycona.
Nie wiem co Wam w nim odpowiada, ale moje włosy tego nie znosiły. No, co
innego sok z czarnej rzepy, o ten to służył, ale ten zapach (błeeeeeeeeee)
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

1. Data: 2002-10-26 00:18:21

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakiej jest jest ten Wosk?

Iza

Sposoby na pozbycie się kataru
Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))