pieniądze potrzebne:)))

1. Data: 2003-01-07 11:06:02

Temat: pieniądze potrzebne:)))
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ja głupia nie powiem co. Zamówiłam sobie przed świętami katatlog Hobby
Studio:))) Wczoraj przyszedł. I na co mi to było? Pół nocy się zastanawiałam
czy jak będę cały miesiąc żywić rodzine ziemniakami, a chomika samą
marchewką to zaoszczędzę wystarczająco dużo kasy coby sobie kupić to
wszystko co bym chciała. No jednym słowem, nie miała baba kłopotu to se
katalog zamówiła:)
Kinga (Wrocław)

1. Data: 2003-01-07 11:17:09

Temat: Re: pieniądze potrzebne:)))
Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest na to rada, zamawiać często i po troszkę. Ja stosuje taką metodę z dość
dobrym skutkiem. Robię to w ten sposób, że umawiam się jeszcze z jednąa lub
dwoma (można więcej) osobami. Każda z nas coś sobie zamawia. Rozkładaja sie
na te osoby koszty przesyłki. Są one dość wysokie, bo za te pieniądze juz
mozna cos kupić. W ten sposób powoli, powolutku gromadzę niektóre rzeczy.
Oczywiście, że nie wszystko co bym chciała, bo niektóre rzeczy uważam, że
maja ceny z kosmosu. Poza tym, jeśli zdarza mi się być w innym mieście, to
chodzę po pasmanteriach i też mozna coś kupić. Nie udało mi się tylko w
listopadzie w Krakowie, miałam mało czasu, a wokolicy Rynku nie znalazłam
pasmanterii, zreszta była to sobota i nie wszystkie sklepy były czynne.
Pozdrawiam
Mira (Wrocław)

1. Data: 2003-01-07 12:06:19

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> O ja głupia nie powiem co. Zamówiłam sobie przed świętami katatlog Hobby
> Studio:))) Wczoraj przyszedł.

Nie moge niestety poradzic skad wziac pieniadze...
Chcialabym jednak zapytac w jaki sposob zamawia sie taki katalog i w jakiej
on jest cenie?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-01-07 12:31:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marchewką to zaoszczędzę wystarczająco dużo kasy coby sobie kupić to
> wszystko co bym chciała. No jednym słowem, nie miała baba kłopotu to se

A 'skolka' ten katalog kosztuje? Może by tak napytać sobie biedy :)). Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-01-07 15:59:12

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zamowilam u nich obrus (katalog dostalam od sasiadki Kasi, tez
grupowniczki naszej), a oni od razu mi przyslali egzemplarz dla mnie plus
dodruk na 2002 rok i oferty promocyjne. mysle jednak, ze jak sie zamawia sam
katalog, to trzeba placic. zamawia sie telefonicznie, nie mam niestety przy
sobie numeru, bo stukam od rodzicow. dostawa jest bardzo szybka, ja jestem
zadowolona.

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-01-07 17:31:52

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja (m...@c...NOSPAM.pl) napisał(a):

> dostawa jest bardzo szybka

jak bardzo ???

a telefon do HS 0(...)55 232 44 72
nann, co dzisiaj zamowila i juz sie doczekac nie moze...

1. Data: 2003-01-07 18:25:59

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katalog można zamawiać na e-mail: poczta@hobby studio.pl Nie wiem ile
kosztuje,bo ja bez zamawiania dostałam za darmo jako klientka tej firmy.Na
katalogu jest cena 1,50 euro.W katalogu śliczności,a
ceny.........pozdrawiam.Ada

1. Data: 2003-01-08 08:01:27

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mirko miałas pech,będąc na Rynki w Krakowie o rzut beretem na Małym Rynku tuż
obok głownego jest w bramie jedna z najlepiej zaopatrzonych pasmanterii w
Krakowie......katalogi,kanwa.nici itd.W sobotę prawdopodobnie też jest czynna
w godz.dopołudniowych.....

pozdrawiam z zasypanego śniegiem Krakowa

1. Data: 2003-01-08 08:12:48

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moge niestety poradzic skad wziac pieniadze...
> Chcialabym jednak zapytac w jaki sposob zamawia sie taki katalog i w
> [...]

Wysyłasz im znaczki za 5 pln i swój adres a oni Ci wysyłają katalog. Ja tak
zrobiłam
Kinga

1. Data: 2003-01-09 09:32:40

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nann (n...@w...pl) napisał(a):

> jak bardzo ???

Faktycznie szybko !!! we wtorek telefonicznie zamowilam, a dzisiaj juz dostalam !!! I
w dodatku z nowa oferta !!!

nann, szczesliwa posiadaczka mulinkowego pudelka !

china link ;-)
Który program jest najbardziej wiarygodny?
Musze sie poskarży
Złota kolekcja
Muszę się pochwalić- suknia dla "księznicki"