pierogi

1. Data: 2004-07-08 14:12:26

Temat: pierogi
Od: "Olga Brecht" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć wszystkim!

uwielbiam pierogi, im bardziej niepospolite, tym bardziej mis makują,
wypróbowałam pierogi a'la Kruszyna i okazały się wyśmienite!

może ktoś jeszcze podzieliłby się ze mną przepisem?

1. Data: 2004-07-08 14:32:31

Temat: Re: pierogi
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>uwielbiam pierogi, im bardziej niepospolite, tym bardziej mis makują,
>wypróbowałam pierogi a'la Kruszyna i okazały się wyśmienite!

>może ktoś jeszcze podzieliłby się ze mną przepisem?

Teraz to nie ma jak pierogi z czereśniami, polewane śmietaną i posypywane
cukrem, a jeszcze lepiej polewane podsmażoną na słodko bułką i popijane
lassie (jogurt zmiksowany z owocami, gazowana woda mineralną i podawany z
kostkami lodu - jest gdzieś przepis w archiwum)
IMHO - najlepsze pierogi jakie są

Dzisiaj u nas pierogi z ukiszonej młodej kapusty (chyba Władysław jakiś czas
temu reklamował) - rewelacja!
Kapustę ukisiłam w zwykłym litrowym słoiku z dodatkiem kolendry i kminku, do
pierogów tylko trochę podgotowałam z kilkoma grzybkami i już. A ciasto
robiłam z mąki białej przemieszanej pół na pół z razową orkiszową.

Pierogi z zieloną soczewicą są dość smaczne jeszcze.

Sowa

1. Data: 2004-07-09 13:30:10

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lassie (jogurt zmiksowany z owocami, gazowana woda mineralną i podawany z
> kostkami lodu - jest gdzieś przepis w archiwum)

Ja rowniez polecam pierogi z czeresniami podawane tak, jak napisala Sowa. Sa
pyszne.
A ja myslalam, ze jadlam juz wszystkie najlepsze wresje pierogow z owocami
Te przebijaja wszystkie :)
Basiek, ktora wlasnie objadla sie pysznych pierogow.

1. Data: 2004-07-09 16:55:06

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> lassie (jogurt zmiksowany z owocami, gazowana woda mineralną i podawany z
> kostkami lodu - jest gdzieś przepis w archiwum)

- przepraszam - znalazłam przepis na lassi - ale nic nie pisze o wodzie
gazowanej - czy to to samo?

4 szklanki jogurtu naturalnego

2,5 szklanki lodowatej wody

6 łyżek cukru lub miodu

3 łyżki soku z cytryny

lód w kostkach (niekoniecznie)

Zmiksuj wszystkie składniki (oprócz lodu) do momentu, aż na powierzchni
lassi pojawi się piana. Przed podaniem schłódź dodając kostki lodu lub
wstawiając do lodówki na 1/2 godz. Zamiast soku cytrynowego można dodać 3
łyżki syropu malinowego, 1 dojrzałego banana lub garść jagód czy truskawek.

1. Data: 2004-07-09 20:39:42

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

SabAda <s...@o...pl> napisał(a):
> - przepraszam - znalazłam przepis na lassi - ale nic nie pisze o wodzie
> gazowanej - czy to to samo?

Do lassi to dobrze dodac jakiegos owoca, np. mango. Takze miety i innych
tam - co jest pod reka i pasuje, byle by ni za wiele "innosci." Kazdy kucht
ma inny przepis na lassi a w Indiach (ojczyzna lassi) serwuja lassi z
roznosciami, takze z chili i czosnkiem. Zwykle bez wody gazowanej ale
dlaczego nie - beda kremowe babelki :-))))

--
><Uklony><eM eL><Washington, D.C.><
><5 out of 3 people don't understand statistics><

obieranie młodych ziemniaków
Co polecacie we Wladyslawowie
świńska noga czyli salceson po włosku
sushi z kalmarem ???