piersi kurzece zapiekane

1. Data: 2005-04-22 12:25:52

Temat: piersi kurzece zapiekane
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Podczytuje ale nic nie pisze. W podziekowaniu za inspiracje podrzucam przepis
na piersi kurzece:
- kilka (w zaleznosci od ilosci domownikow i oczywiscie apetytu)piersi
drobiowych przekroic, lekko rozbic (lub nie jak nie potrzeba)i uformowac
ladny kotlet (w miare spory), posolic, popieprzyc
- kilka pieczarek
- 2 cebule
- 2 marchewki
- troche majonezu
- ser zolty

Na lekko posmarowanej tluszczem blaszce rozlozyc przyprawione piersi, na
kazdej polożyc pokrojone surowe pieczarki, potem pokrojona surowa cebule,
następnie starta na tarce o duzych oczkach marchewke + po lyzce majonezu +
starty na tarce o grubych oczkach ser zolty (mozna tez polozyc plaster).
Przykryc folia aluminiowa, wstawic do nagrzanego piekarnika (200-220 C) na
ok.25-30 minut, potem odkryc folie i zapiekac do zrumienienia ok. 5 minut.
Pyszne do ziemniakow i dobrej surowki czy salaty.
Smacznego !

1. Data: 2005-04-22 13:34:59

Temat: Re: piersi kurzece zapiekane
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> ok.25-30 minut, potem odkryc folie i zapiekac do zrumienienia ok. 5 minut.
> Pyszne do ziemniakow i dobrej surowki czy salaty.

Witam,
czy beda dobre zrobione takze w piekarniku bez grila? Czy majonez nie
wycieknie, bo rozumiem ze powinna sie z niego zrobic zapieczona skorupka?
Niestety mam gazowy piekarnik, ktory grzeje tylko od dolu :-(((

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-04-22 15:13:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości

> czy beda dobre zrobione takze w piekarniku bez grila? Czy majonez nie
> wycieknie, bo rozumiem ze powinna sie z niego zrobic zapieczona skorupka?
> Niestety mam gazowy piekarnik, ktory grzeje tylko od dolu :-(((

Do czego ci tu jest potrzebny grill?
W gazowym tez ci to wyjdzie (nie rozumiem watpliwosci). Zdejmiesz folie, to
i gora sie przypiecze, mimo, ze grzeje z dolu. Tylko proponowalabym wyzsza
blaszke lub naczynie zaroodporne, coby sie ser nie przykleil do folii
aluminiowej.
I ja zwyklam dodawac ociupine wody do tego typu potraw (ale zaznaczam JA -
autor przepisu o tym nie wspomina).

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

1. Data: 2005-04-23 14:22:53

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grill nie jest potrzebny, wystarczy zwykly piekarnik. Woda podlewac nie
trzeba bo pieczarki ja puszczaja. Folie staram sie umocowac troche ponad
poziomem piersi, zeby sie nie przykleila do sera. Majonez siedzi na piersi i
nie wycieka.
Bardzo to lubimy no i nieduzo roboty (wbrew pozorom) :-)

1. Data: 2005-04-26 08:28:23

Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
> Iwona
> / Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać /

Wyobrazilam sobie po prostu kurczece piersi wytaplane w zoltej majonezowej
mazi ;-))))
Juz od jakiego czasu zabieram sie do zrobienia podobnego przepisu, wklejam:

"składniki:
kotlety schabowe lekko tylko rozbite; po 1 na osobę
starta marchew - po 4 duże łyżki na kotleta
pieczarki
cebula
majonez

no to zaczynamy:
rozgrzewamy piekarnik do 180, wyjmujemy naczynie żaroodporne. cebulę z
pieczarkami podsmażamy,
doprawiamy solą i pieprzem. Kotlety posypujemy solą i pieprzem, na to
kładziemy podsmażone pieczarki z cebulą,
na to startą marchew (dużo!) . A na tym wszystkim rozsmarowujemy majonez i
to też grubo.
Wkładamy do piekarnika w odkrytym naczyniu zaroodpornym i pieczemy aż do
zbrązowienia skóki majonezowej. PYCHA!!!!"
przepis jest Agnieszki, niestety nie mam linku do niego.
Obawialam sie czy w zwyklym piekarniku uda mi sie uzyskac brazowa skorke.
Zrobie to danie w niedziele :-)))

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-04-26 08:44:04

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Obawialam sie czy w zwyklym piekarniku uda mi sie uzyskac brazowa skorke.
> Zrobie to danie w niedziele :-)))

Spokojnie ci sie uda:) Dopoki nie mialam elektrycznego p. niemal wszystko w
gazowym wychodzilo idealnie. Lepiej uwazaj, zeby nie przyfajczyc;)

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

potrzebuje pomyslow na dipy
[spam] chleb swojski - wypieki pokazowe
Jak to z burritos bylo.... krotka historia porazki
Re: Meine geilen Bilder
Po upieczeniu ciasta w prodiżu:)