pierwiosnki, fiołki i inne :)

1. Data: 2005-05-10 15:14:49

Temat: pierwiosnki, fiołki i inne :)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
zapełniła :)
http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Pozdarwiam
Kaśka

2. Data: 2005-05-10 15:27:03

Temat: Re: pierwiosnki, fiołki i inne :)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
>I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> zapełniła :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Ślicznie!! U mnie albo wszystko wymarzło, jak np. serduszki (ale one to może
zakwitną później), albo jeszcze z powodu chłodów, przymrozków i mrozu
jeszcze nie kwitło:-((
Wspaniały Helleborus corsicus :-))
Pozdrowienia Jurek

3. Data: 2005-05-10 16:21:25

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> zapełniła :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Iryski super, u mnie jeszcze zaden nie kwitnie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2005-05-10 18:21:33

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/
>
> Pozdarwiam
> Kaśka

Bardzo mi się podoba :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2005-05-10 19:23:34

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> [...]

Brunerka powaliła mnie,
fiołki śliczne,
o pierwiosnkach nie wspomnę:-)
irysy wspaniałe ,
nie wiem dlaczego, ale moje cały czas śpią ,od wielu lat nie mają ochoty
kwitnąć (-:

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2005-05-10 19:38:38

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> [...]

Piękne :))
Pozdrawiam, Krystyna

7. Data: 2005-05-10 20:46:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> [...]
Też jestem zachwycona, uczucie zazdrości, króre jak sądzłam było mi obce
jakby dało znać o sobie :-))
Ile to lat potrzeba żeby taką kolekcję zgromadzić?
Kilka pozycji zapisałam, nie żeby sępić ale bedę wiedzieć czego szukać :-)
Z zadowoleniem stwierdziłam, że kwitnie mi kilka ładnych kwiatków, których
nie było na zdjęciach !
choć liczę się z tym, że nie wszystkie Kasi kwiatki "załapały się" do zdjeć
:-)
pozdrawiam, Bogda

8. Data: 2005-05-10 21:02:02

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
>I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> zapełniła :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Swietne zdjecia pieknych roslin. Pierwiosnki mnie zachwycily, szczegolnie te
w rudych odcieniach. Cudo :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernack

9. Data: 2005-05-10 21:10:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d5qjed$17c$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna
> galeria sie zapełniła :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Hejka. Moje gratulacje. Jak widzę Twoje kolekcje, Kasiu odchodzi mnie
chęć na robienie galerii moich nielicznych roślinek. :-(
Pozdrawiam kompleksowo (tzn. z kompleksami) Ja...cki

10. Data: 2005-05-11 06:48:58

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał
> I znów trochę nowych roślinek się rozwinęło, druga tegoroczna galeria sie
> zapełniła :)
> http://www.softel.com.pl/~kattka/gal2/

Super.
Masz piękne rośliny i robisz wspaniałe zdjęcia !

Majka

Lilak
mlode owocowe
Kosiarka z koszem wyrzuca trawe