pierwsze oznaki wiosny

1. Data: 2003-03-15 17:47:44

Temat: pierwsze oznaki wiosny
Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniedziałek : zdjąłem kalesonki i czapeczkę.
Wtorek : deszcz zmył całą pokrywę śniegową.
Środa : znowu śnieżyca ,czapeczkę założyłem.
Czwartek : zimno
Piątek : zimno
Sobota : Piękna pogoda ,z ziemi wychodzą przebiśniegi ,ale bardzo powoli.
Kwitnie wawrzynek .Liliowce ruszyły ?
Wiosna nadchodzi ale jej kroczki są bardzo małe.

Straty : nadłamana glicynia i budleja
Zyski : ciepły strych mieszkalny.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

2. Data: 2003-03-15 22:04:18

Temat: Re: pierwsze oznaki wiosny
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kwitnie wawrzynek .Liliowce ruszyły ?
> Wiosna nadchodzi ale jej kroczki są bardzo małe.

Jednak jestem ciekaw co z kalesonkami, założyłeś czy nie?
Pozdrawiam ciepło Dziadek

3. Data: 2003-03-15 22:48:47

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jednak jestem ciekaw co z kalesonkami, założyłeś czy nie?

;-))) trwam w postanowieniu,że już jest wiosna ,nie założyłem

4. Data: 2003-03-15 22:54:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Poniedziałek : zdjąłem kalesonki i czapeczkę.
:)
jesli nosiles je od poczatku zimy
to pewnie same spadly...
> Wtorek : deszcz zmył całą pokrywę śniegową.
:)
u nas tez padalo
i cieply deszcz obudzil zaby
ktore wylazly na szose i wiele z nich zostalo ewoluwoalo do formy
zielnikowej
:(
> Środa : znowu śnieżyca ,czapeczkę założyłem.
> Czwartek : zimno
:)))
mieszkasz po wschodniej stronie Wisly
?
> Piątek : zimno
:)
cieplo choc pochmurnie
popoludnie na panderozie
> Sobota : Piękna pogoda ,z ziemi wychodzą przebiśniegi ,ale bardzo powoli.
> Kwitnie wawrzynek .Liliowce ruszyły ?
:)
od rana na panderozie
z poczatku bylo pochmurnie i mglisto
ale okolo 10 zrobilo sie slonecznie i bardzo cieplo
pracowalem w krotkim rekawie
:)
moje przebisniegi pokazaly swoje kielki juz w styczniu
i widocznie niezbyt sie im spodobalo to co zobaczyly
bo nic nie urosly od tego czasu
:)
dzis wybil sie pierwszy kwiatek rannikow
i jakies tulipany wypuscily listki
:)))))
dzis przycinalem na obwodkach ubiegloroczne "krzaczory" astrow karlowatych
az zielono pod nimi od nowych pedow
i wydaje mi sie
ze w ubieglym roku tak wielkie listki mialy one dopiero w kwietniu
:)))
aha
czy ubiegloroczne badyle rudbeki
nalezy przyciac nad ziemia czy wyrwac
:)
zastanawiam sie tez nad nachylkiem dwubarwnym
coprawda kwitl on juz w ubieglym roku
ale przy ziemi ma nadal zielone kepki lisci
wyrwac go z korzeniami czy tylko przyciac suche badyle
:)
> Wiosna nadchodzi ale jej kroczki są bardzo małe.
:)))))))
u mnie juz wiosna pelna geba
nawet moja glinka obesla na tyle
ze moge chodzic po nieutwardzonych sciezkach
bez zapadania sie po kostki w mazi
:)))))

> Straty : nadłamana glicynia i budleja
:)
u mnie mroz wysadzil kilka kamieni w murkach
w tym ten najwiekszy glaz
a na stawie lod po wplynienciu wody z roztopow
podniosl sie kilkadziesiat centymetrow i zdemolowal troche mostek
:)
strat w roslinkach jeszcze dociekalem
ale utopily mi sie za nisko nad stawem posadzone trzykrotki
irysy syberyjskie(?)
no mam zalane dwie kepy bambusow
a one tego nie lubia
:(
> Zyski : ciepły strych mieszkalny.
:)
moim zyskiem sa ogrodowe doswiadczenia
z pierwszej wiosny po pierwszej zimie
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-03-16 00:38:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> czy ubiegloroczne badyle rudbeki
> nalezy przyciac nad ziemia czy wyrwac

Jesli poczekasz dostatecznie dlugo, badyle wyjda same (chwycisz i badyl
zostaje w reku). Jesli jeszcze nie osiagnely tego stanu, raczej przytnij.

Przytnij.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-03-16 06:18:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jesli poczekasz dostatecznie dlugo, badyle wyjda same (chwycisz i badyl
> zostaje w reku). Jesli jeszcze nie osiagnely tego stanu, raczej przytnij.
:)
po prawdzie juz same wychodza
ale nie wyciagalem ich wczoraj sadzac
ze moze sie odradzaja z tego uschnietego korzenia
:)
u mnie zapowiada sie piekny
sloneczny dzien
:)))))))
> Pozdrowienia,
> Michal
:)

7. Data: 2003-03-16 08:01:29

Temat: Odp: pierwsze oznaki wiosny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b51125$2vb$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> ;-))) trwam w postanowieniu,że już jest wiosna ,nie założyłem

Zdrowia życzę :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-03-16 13:51:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie zapowiada sie piekny
> sloneczny dzien

U mnie tez, +20C. Chyba bede sie opalac tuz obok jeszcze
zamarznietego basenu. A cebulkowe powoli zaczynaja
wychodzic z ziemi!

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2003-03-16 16:12:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> U mnie tez, +20C. Chyba bede sie opalac tuz obok jeszcze
> zamarznietego basenu. A cebulkowe powoli zaczynaja
> wychodzic z ziemi!

U nas właśnie pojawiły się pierwsze kiełki narcyzów, tulipany liście w
najlepsze rozwijają (ale one dość późno sadzone, lekko ,,podpędzone''
były) a krokusów jeszcze ani śladu. Lipie pąki zaczynają pękać, w
bardziej rozzwiniętym stanie są pąki wiśni... Osmanthus, pod papierem,
na koniec zimy zgubił wszystkie liście zaś na liściach kaliny
sztywnolistnej bardzo ładnie rozwinęła się pleśń (też zbyt szczelnie
owinięta była) -- wierzę, że przeżyje.

Skowronki już śpiewają, ziemia idealna do kopania :) O zagęszczenie
się w tym roku cornusów alba i mas zadbała sama matka natura...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rycerz, gdy wrócił spod Troi,
słodkich pieszczot nie skąpił dziewoi.

10. Data: 2003-03-16 16:27:44

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie za blokiem są miniaturowe ogródki. Kwitną już krokusy, przebiśniegi. Porządnie
wychyliły się tulipany i narcyze.
Tyle, że tutaj zawsze wcześniej, pod spodem są rury z ciepła wodą...

Natomiast w ogrodzie widać tylko małe kikutki krokusów.
Napęczniały pąki forysji i jeden powojnik wypuszcza zielone... Przez kilka dni było w
południe po +18 stopni.
A dzisiaj znów leży czwartkowo-piątkowy śnieg:-(

Pozdrawiam

Marta

Rozaneczniki- zasychanie pakow
RANDAP