pierwsze uruchomienie zmywarki

1. Data: 2007-07-03 09:36:22

Temat: pierwsze uruchomienie zmywarki
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie
normalnie wsadzic brudne naczynia czy wsadzic jakis pol wsadu. A moze
testowo jeszcze inaczej? Zmywarka to AEG Favorit control VI

PanTalon

2. Data: 2007-07-03 10:38:36

Temat: Re: pierwsze uruchomienie zmywarki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> no wlasnie
> normalnie wsadzic brudne naczynia czy wsadzic jakis pol wsadu. A
> moze testowo jeszcze inaczej? Zmywarka to AEG Favorit control VI

Instrukcje czytal?
Zwykle pierwsze "pranie" trzeba zrobic bez naczyn i na najbrudniejszym
programie.

J.

3. Data: 2007-07-03 22:18:04

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
>

> Instrukcje czytal?
> Zwykle pierwsze "pranie" trzeba zrobic bez naczyn i na
> [...]

no i nalac wody do soli (przynajmniej w mojej tak bylo)

Jeffrey

4. Data: 2007-07-06 05:22:54

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie najpierw nalac wody, potem wsypac sól.
JaC

-----

5. Data: 2007-07-06 06:33:17

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Zdaje sie najpierw nalac wody, potem wsypac sól.

moze i nawet tak
ja i tak najpierw umylem naczynia a pózniej przeczytalem instrukcje -
teraz wiem jak wyglada mycie bez soli (nie nalalem wody)

Jeffrey

Alarm
Robot kuchenny, ale porządny
Podłoga pod szafę zabudowaną