pilne!!

1. Data: 2004-09-24 05:50:07

Temat: pilne!!
Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. kochalem sie z zona ale ona mi potem powiedziala ze ma dni plodne.
czy sa jakies tabletki po stosunku ktore zapobiegaja niechcianej ciazy??
pilne!!

2. Data: 2004-09-24 05:56:53

Temat: Re: pilne!!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam. kochalem sie z zona ale ona mi potem powiedziala ze ma dni
plodne.
> czy sa jakies tabletki po stosunku ktore zapobiegaja niechcianej ciazy??
> pilne!!

jest postinor na recept zazyc w ciagu 72 godzin po stosunku i proponuje
pogadac z zona dlaczego tak zrobiła .
p.

3. Data: 2004-09-24 06:57:51

Od: "MARIUSZ WEDRYCHOWICZ" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam

www.wpadka.pl

4. Data: 2004-09-24 08:59:17

Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

keidys slyszalem ze nawet facet moze isc do szpitala i poprosic o taka
tabletke dla swojej kobiety. czy to prawda? czy to o to chodzi?

jest postinor na recept zazyc w ciagu 72 godzin po stosunku i proponuje
pogadac z zona dlaczego tak zrobiła .

a czy do dostania tego leku potrzebne jest badanie ginekologiczne?
czy to napewno ta nazwa? bo czasami mozna dostac leki bez recepty... ;)

5. Data: 2004-09-24 09:03:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy do dostania tego leku potrzebne jest badanie ginekologiczne?
> czy to napewno ta nazwa? bo czasami mozna dostac leki bez recepty... ;)

badanie nie koniecznie ,natomiast recepta owszem ,spotkałam sie ze nie kazdy
gin chce przepisac i nie w kazdej aptece jest do dostania a na recpetne na
100% wyobrazasz sobie co by sie dzialo gdyby była bez recepty?
jeszcze nei pojechaliscie do gina??
p.

6. Data: 2004-09-24 09:14:53

Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie :) skonczylismy o 7 rano i ledwo chodze :) ale zaraz to zrobimy.
dzieki za pomoc. tak to jest. troche alkocholu i troche podniecenia i
jazda... noc upajna a konsekwencje moga byc wielkie.

ps. nie mogla sie zabezpieczac tabletkami bo musiala robic jakies badania, a
ja jak to facet :D z rozpendu a potem to sie mysli ;)

7. Data: 2004-09-24 09:21:56

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. nie mogla sie zabezpieczac tabletkami bo musiala robic jakies badania,
> ja jak to facet :D z rozpendu a potem to sie mysli ;)

a ona nie myslała?
p.

8. Data: 2004-09-24 13:58:52

Od: "BartekB" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" napisał
> a na recpetne na
> 100% wyobrazasz sobie co by sie dzialo gdyby była bez recepty?

Wyobrazasz sobie co by bylo, gdyby to bylo na recepte?? Lek na "nagle
przypadki" a tu trzeba sie do lekarza umowiac i czekac na wizyte??? To
bez sensu. No chyba, ze chodzi o dodatkowe wyciagniecie kasy przez
lekarza od zdesperowanej pary. A jeszcze niech czlowiek pojedzie gdzies
z dala od cywilizacji... A tak tabletki na wszelki wypadek spokojnie
moga siedziec w kieszeni.
Ja na szczescie dostalem bez recepty - tylko ta cena, ponad 60zl... :/
Ale ewentualne dzieci sporo wiecej kosztuja ;)
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

"Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

9. Data: 2004-09-24 14:11:53

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja na szczescie dostalem bez recepty -

jak to bez recepty?
gdzie i kto ci sprzedał?
p.

10. Data: 2004-09-24 14:59:09

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "pamana"
ku Ziemi tę wiadomość:

>plodne.

>pogadac z zona dlaczego tak zrobiła .

Proponuje tez sie zainteresowac kiedy zona ma dni plodne.
To nie jest takie trudne, wystarczy umiec liczyc do 30.

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

[Portale medyczne] - nowosc
Gruczolakorak a bemer
Lek na chec do Nauki !! - powazne
lista diabetyków
Prywatne gabinety ginekologiczne na Śląsku (Zabrze, Gliwice)