pilnie poszukuje sadzonek

1. Data: 2006-08-09 20:27:07

Temat: pilnie poszukuje sadzonek
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamonowca oraz Butelkowca
:))))
ten Butelkowiec najlepiej jakby byl z odmiany Debowe mocne
ale zadowole sie innymi odmianami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

2. Data: 2006-08-09 20:57:28

Temat: Re: pilnie poszukuje sadzonek
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamonowca oraz Butelkowca
> :))))
> ten Butelkowiec najlepiej jakby byl z odmiany Debowe mocne
> [...]

Kup sobie owoc marki cherymoja, wudłub pestki i wysiej.
Wschodzi szybko, będzie to flaszkowiec.O zakąskowca nie pytaj.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-08-09 21:27:10

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie owoc marki cherymoja, wudłub pestki i wysiej.
> Wschodzi szybko, będzie to flaszkowiec.O zakąskowca nie pytaj.
> Pozdrawiam.Mirzan
:)))
jesli Ty nie masz to nikt nie ma
:(((((((((
moze podrzucisz mi nazwe roslinki
z ktorej robi sie min nalewki na wrzody zolodka
a jej nazwa brzmiala cos w rodzaju 'kalachatka'
:)
osoba od ktorej dostalem jej sadzonki
przyslala mi rowniez cebulki Morskiej cebuli
:)))))
leczniczo jej nie bede raczej stosowal
ale podobniez sporzadzano z niej bardzo skuteczne trutki na gryzonie
:))))))))))))))

4. Data: 2006-08-09 22:25:07

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _hehehe napisał:
> :(((((((((
> moze podrzucisz mi nazwe roslinki
> z ktorej robi sie min nalewki na wrzody zolodka

Chyba będziesz wodą z kijankami zalewał, bo
nalewki z alkoholem raczej się na taką dolegliwość nie stosuje :-)

Pozdrawiam ostrzegawczo, Barbara

5. Data: 2006-08-10 05:32:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jej nazwa brzmiala cos w rodzaju 'kalachatka'

Ta roślina to Kalanchoe, żyworódka.Roślina doniczkowa, o grubych,
mięsistych liściach.Jest sukulentem.Na brzegach liści wyrastają małe
roślinki, które opadając ukorzeniają się.Nalewka z niej leczy wiele
chorób, miałem kiedyś broszurkę na ten temat.

http://www.pcb.org.pl/pcb/Lista_czlonkow/Zawadzka.ht

Cebula morska jest rośliną doniczkową, w gruncie marznie.Cebule rosną
bardzo duże, ale nie wiem jak namówić gryzonie do zjedzenia jej.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2006-08-10 08:14:47

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Chyba będziesz wodą z kijankami zalewał, bo
> nalewki z alkoholem raczej się na taką dolegliwość nie stosuje :-)
>
> Pozdrawiam ostrzegawczo, Barbara
:))
lubie nalewki ale zasadniczo
uzywam tylko tych gwoli przyjemnosci
:))))))
niemniej ciekawia mnie rosliny na te 'lecznicze' nalewki
i znajdzie sie u mnie na Ponderozie miejsce dla nich
:))))))

7. Data: 2006-08-10 08:18:43

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roślinki, które opadając ukorzeniają się.Nalewka z niej leczy wiele
> chorób, miałem kiedyś broszurkę na ten temat.
:)))))))
tak to o nia chodzi
:)))))))))

> [...]
>
> Cebula morska jest rośliną doniczkową, w gruncie marznie.Cebule rosną
> bardzo duże, ale nie wiem jak namówić gryzonie do zjedzenia jej.
na nalewki i mascie mieli sie dorosle cebule
dodajac alkoholu w zaleznosci od oczekiwanej konsystencji
:)
podobniez bardzo dobra jest na jesienno-zimowe bole korzonkow
dozowana w postaci masci
?

8. Data: 2006-08-10 10:07:36

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> roślinki, które opadając ukorzeniają się.Nalewka z niej leczy wiele
> chorób, miałem kiedyś broszurkę na ten temat.

Kalanchoe tubifora tarktuję jak chwast - rozsiewa się do wszystkich doniczek
i zagłusza inne rosliny - trzeba często pielić bo potrafi przyrosnąć nawet
metr rocznie.
Nie wiedziałem nic o właściwościach leczniczych - chetnie bym poczytał taką
broszurkę
lub materiały o tej roślince.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

9. Data: 2006-08-11 05:46:58

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiedziałem nic o właściwościach leczniczych - chetnie bym poczytał
> taką
> broszurkę
> lub materiały o tej roślince.

Mam instrukcję. Mogę zrobić zdjęcie i wysłać.
Jest książka pani Janiny Zawadzkiej:
"Żyworódka Pierzasta-roślinka stulecia" wydawnictwo "Skryptor" Gdańsk 1998.
Mam też żyworódki w sprzedaży wysyłkowej.

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2006-08-11 05:49:30

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kalanchoe tubifora tarktuję jak chwast

Kalanchoe pinnata - Żyworódka pierzasta - to jest ta lecznicza.

Pozdrawiam
Leszek

padaczka leszczyny, kto zdiagnozuje bidulę?
co to za pnacze-prosba o identyfikacje
zainteresowanych kaktusami zapraszam
Mapa
Turzyca