pinie

1. Data: 2001-03-30 09:34:47

Temat: pinie
Od: Stachu <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Z ubiegłorocznych wakacji we Włoszech przywiozłem sobie kilka szyszek
pini. Akuratnie tak mi się udało że z kilkunastoma nasionami. Wysiałem
je jakieś 3 tygodnie temu i właśnie wyłażą sobie z ziemi. No i w związku
z tym moje pytanie: jak je pielęgnować, jakiej ziemi potrzebują, kiedy
je przesadzić (jest ich kilka w doniczce), jak duże urosną w naszym
klimacie i co zrobić z nimi w zimie?
Stachu

2. Data: 2001-03-30 16:51:29

Temat: Re: pinie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stachu" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z tym moje pytanie: jak je pielęgnować, jakiej ziemi potrzebują, kiedy
> je przesadzić (jest ich kilka w doniczce), jak duże urosną w naszym

Chyba najlepiej będzie traktować je jako rośliny pojemnikowe. Jedyny problem
z nimi to taki, ze w naszym klimacie wymarzają. Prowadząc je w pojemnikach
można na okres zimy przenosić je do zimnego pomieszczenia. Aby nie rosły
zbyt mocno można "skarlać", ucinając młode (w fazie przed ukazaniem się
igieł z osłonki) przyrosty.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Kiedy trawa na "sciernisku" ?