pionizator na kołach

1. Data: 2002-10-09 21:04:12

Temat: pionizator na kołach
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
dziś właśnie jakieś 2-3h temu dostałem wózek z możliwością pionizacji
mały zgrabny w sumie lekki troche toporny :-))))
dziś po raz pierwszy do roku sie pionizowałem ale fajnie !!! już prawie
zapomniałem jak to jest
niestety w kuchni mogę otworzyć szafki wiszące jednak przed zawartością moge
sobie tylko pomachać (już nie mam kufli w domu wyciągam je kijem od miotły
metodą złapie nie złapie :-))))
topornie skręca daleko mu do aktywnych ale i tak sądze że to lepsze
rozwiązanie niż parapodium no i tańsze moje stanie kosztowało 6200
durzo ale jak porównać ceny to i tak taniej niż dynamiczne para. a mogę sie o
niebo lepiej poruszać po domu
nawiasem mówiąc ciekawe ile w przyszłości będzie kosztować (już na pewno w
przyszłym roku ;-)))) operacja przywracająca funkcje naszego rdzenia i ile da
na to kasa chorych :-)))) pewnie nigdy już bym nie usiadł i spałbym w rogu z
stabilizatorami na kolanach :-))))
tymczasem musimy korzystać z iście kosmicznych urządzeń
stanie - starwarsy by sie nie powstydziły
jazda - technologia bolidów F1
stringi - super chłonne :-))))
pozdrawiam wszystkich stringowców :-)))))))))))))
od dziś stojący ;-)))
robertd
gg#5066111
ps
czy wasze posty czasem też giną w drodze na grupe ???

2. Data: 2002-10-09 21:35:34

Temat: Re: pionizator na kołach
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ps
> czy wasze posty czasem też giną w drodze na grupe ???
wiem wiem nic nie piszcie jestem w gorącej wodzie kompany :-))))

3. Data: 2002-10-10 07:00:17

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2002 23:35:34 +0200
r...@p...onet.pl wrote:

> wiem wiem nic nie piszcie jestem w gorącej wodzie kompany :-))))

Mimo wszystko to się zdarza, zależy, z jakiego serwera się
korzysta. Jeden ma lepszą sławę, drugi gorszą. :))
--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2002-10-10 11:55:33

Temat: listy gina w cyberprzestrzeni ?
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

> ps
> czy wasze posty czasem też giną w drodze na grupe ???
wiem wiem nic nie piszcie jestem w gorącej wodzie kompany :-))))

Ojj gina. Przepadly moje 2 odpowiedzi "wielebnemu" mkarwanowi....
Opatrznosc (nad nim ) czuwa...?

Pawel

pionizator na kołach
Winiety
Przekręt większy niż FOZZ
Zbulwersowanie na WP !!!
Niewidomy przy komputerze + jezyk migowy