pioruny

1. Data: 2010-09-29 22:09:24

Temat: pioruny
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chyba tu najlepiej zapytac:
- czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem bociana?
- słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?
SJS

2. Data: 2010-09-29 22:57:13

Temat: Re: pioruny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 00:09:24 +0200, SJS napisał(a):

> Chyba tu najlepiej zapytac:
> - czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem bociana?
> - słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?
> SJS

Ile to rzeczy jest na swiecie, o których nigdybym nie pomyślała ;-PPP

3. Data: 2010-09-30 06:22:29

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" wrote...
> - czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem
bociana?

Tak, ale nie podam zdjęć :) W każdym razie jest to zdarzenie
wyjątkowe!
Słyszałem o potwierdzonym jednym takim przypadku, ponieważ jest to
pogranicze Mazowsza i Podlasia to bocianów tam jest mnóstwo i
zdecydowanie częściej piorunem dostają ludzie niż bociany. W przypadku
o którym słyszałem dostali jedni i drudzy, tzn. na chałupie było
gniazdo bocianów z bocianami a pod dachem mieszkali ludzie.

> - słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?

Ta zwierzyna przebywa głównie w lasach, nadchodząca burza skłania je
do szukania "dobrych" kryjówek ... te które zostawały na polach w
czasie burzy na żerowanie zostały już dawno wybite, pozostały tylko te
"bojaźliwe" :)
A.

4. Data: 2010-09-30 06:36:58

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-30 08:22, Aaron pisze:

> [...]
> do szukania "dobrych" kryjówek ... te które zostawały na polach w
> czasie burzy na żerowanie zostały już dawno wybite, pozostały tylko te

To akurat moze byc nieprawda. Widzialem nadchodzaca okropna
nawalnice, chmury siegaly ziemi.. Na chwile przed finalem
na łąkach (dolina Narwi, wiec widok bardzo szeroki) pokazalo
sie stado saren. Bylo to dziwne, bo saren w dzien raczej
nie widac. Sarny wyszly z lasu na otwarta przestrzen.

Chwile podem wiatr polamal brzegowe drzewa lasu.

pozdro
--
A S

5. Data: 2010-09-30 07:17:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie widac. Sarny wyszly z lasu na otwarta przestrzen.
>
> Chwile podem wiatr polamal brzegowe drzewa lasu.

Pioruny walą w grzeszników i tych,których ktoś przeklął,np. niech cię szlak
trafi,no to trafi.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2010-09-30 08:00:01

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pioruny walą w grzeszników i tych,których ktoś przeklął,np. niech cię
> szlak
> trafi,no to trafi.

Jeśli pioruny walą w grzeszników to nie grzesz przeciw mowie ojczystej.
Mirku - wędruj szlakami a szlagu życz kumuś - jeśli już musisz, ale to też
grzech.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2010-09-30 10:51:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mirku - wędruj szlakami a szlagu życz kumuś - jeśli już musisz, ale to też

Zastanawiałem się,co może trafić takiego paskudnika,doszedłewm do wniosku,
że szlagi to mało precyzyjnie określone urządzenie do trafiania,raczej jasna
ścieżka na niebie,którą naginając logikę,można nazwać szlakiem.
Nie kalecza polska mowa,bo to grzecha narodowa.
Pozdrawiam.mirzan

z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym
I NIKT...
Jesienne widoki...
Co z tymi różami
Kerb 50 WP - Małopolska gdzie?