pipki

1. Data: 2000-07-23 22:14:59

Temat: pipki
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Grupie jestem przekonany, że pipki robi się z nadziewanych skórek
z szyj gęsich.
TO CO TO BYŁO, CO DZISIAJ ROBIŁ MAKŁOWICZ??
pipki z żołądków??
Panowie Zydowie i Panie Żydówki - wystąp.
kto się czuje w temacie i może zdementować plotki z Grupy lub w sposób
autorytatywny stwierdzić, że Makłowicz bredził??
Czy Maxim Abramowicz czytuje jeszcze pl.misc.kuchnia?
Jesli tak, to proszę wykazać dobre wole i rozpytać po rodzinie (nie
wierzę, że On sam będzie w stanie wydać 100% opinię - choć może się
mylę:)

Pozdrówka dla Żydów i Gojów
sadyl

1. Data: 2000-07-24 05:01:17

Temat: Re: pipki
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> Dzięki Grupie jestem przekonany, że pipki robi się z nadziewanych skórek
> z szyj gęsich.
> TO CO TO BYŁO, CO DZISIAJ ROBIŁ MAKŁOWICZ??
> pipki z żo"ądków??

Wlasnie. Ten pipek staje sie zyms tajemniczym. Pamietam, ze kilka lat
temu byla na ten temat dyskusja w "Gazecie Wyborczej", ktora do niczego
nie doprowadzila.

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-24 07:20:29

Temat: Odp: pipki
Od: "Stanisław Cieślak" <s...@p...ckzeto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak robi się pipki z nadzewanych skórek gęsich?
Staszek

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

czarne jajca