pizza a Przemysław K.

1. Data: 2000-01-15 11:42:59

Temat: pizza a Przemysław K.
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy jest to "osobnicze", ale mnie, w wątku "pizza" wszystkie
wiadomości od Przemka wycięło - "wiadomość nie jest dluzej dostepna na
serwerze". Nie podpadles Ty mafii z tym przecierem?

A nas zkoncentrat do pizzy sie nie nadaje - za kwasny.

MM

1. Data: 2000-01-24 13:29:07

Temat: Re: pizza a Przemysław K.
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M <h...@k...com.pl> wrote in message
> [...]
> serwerze". Nie podpadles Ty mafii z tym przecierem?
>
> A nas zkoncentrat do pizzy sie nie nadaje - za kwasny.

ja tez nie moglam nic przeczyac, a tak bardzo bym sie chciala dowiedziec
jaki jest przepis Przemyslawa K na pizze puchata ... i moze nie puchata
"crust" tez :)))

Pozdrawiam,
MM

1. Data: 2000-01-24 13:50:58

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta M napisał(a):

> [...]
>
> ja tez nie moglam nic przeczyac, a tak bardzo bym sie chciala dowiedziec
> jaki jest przepis Przemyslawa K na pizze puchata ... i moze nie puchata

To w takim razie jeszcze ja - też nie mogłam tego przeczytać i bardzo
jestem ciekawa przepisu.
Przemku, czy mógłbyś powtórzyć?

Joanna

1. Data: 2000-01-24 13:58:25

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez nie moglam nic przeczyac, a tak bardzo bym sie chciala dowiedziec
> jaki jest przepis Przemyslawa K na pizze puchata ... i moze nie puchata
> "crust" tez :)))

A zeby bylo calkiem smiesznie , to ja tam nie podawalem przepisow na ciasto,
tylko byla rozmowa o wyzszosci sosu pomidorowego nad koncentratem :))))

A jesli chodzi o przepis na ciasto, to cienkie robie tzw. polkruche.
Niestety, nie wszystkim bedzie smakowac, bo bywa troche twarde, ale ja takie
lubie. Miz enosze natomiast jak ciasto jest wielkie jak babka drozdzowa i
zaglusza cala reszte :))

Przemyslaw Koziarski

Odp: Apropo odkurzacza RAINBOW...
koniak