pl.sci.medycyna - moderowana ?

1. Data: 2002-06-13 06:31:15

Temat: pl.sci.medycyna - moderowana ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz narasta zjawisko offtopickowania grupy medycyna,
90% postow nie jest zwiazana z tematyka grupy, ani nie dotyczy
przedmiotu dyskusji, przychylam sie do propozycji zmiany statusu grupy
na moderowana.
Grupy moderowane reprezentuja wyzszy poziom, gdyz autorzy postow wiedza,
ze beda czytani przed przeslaniem postu do grupy
i sami sie kontroluja, aby pisac na temat.

Szczegolnie gdy grupa dotyczy tak waznej tematyki jak
medycyna/zdrowie/metody leczenia raka.
Grupa pl.sci.medycyna jest ewenementem w swiatowym usenecie,
gdyz w innych krajach nazwy grup ze zblizonej tematyki nie maja
w skladni "sci"
Np. alt.hypnotherapy, alt.hypnosis.hypnotherapy,
alt.health.oxygen-therapy, alt.health.massage-therapy,
alt.folklore.aromatherapy, alt.aromatherapy,

Np. na grupie alt.health jest dyskutowany temat wprowadzenia przez UE
limitow w zakresie dziennej dopuszczalnej wielkosci dawki zazywanych
witamin.
I ten temat powinien nas interesowac, gdyz wkrotce bedzie tez nas
obowiazywal:

tutaj skrot:
^^^^^^^^^^^^^

Subject:
European Union Restricts Vitamin Intake Of Consumers
Date:
Wed, 12 Jun 2002 05:19:47 GMT
From:
"Craig Health" <C...@n...net>
Newsgroups:
sci.med.nutrition, sci.med, alt.health, sci.life-extension

March 19, 2002
By Gailon Totheroh
CBN News Health & Science Reporter

Hardest hit will be countries like Britain, Ireland and the
Netherlands,
where current laws permit sales of a wide range of vitamins and
minerals.

CBN.com - The European Union has passed new safety regulations that
critics
say will restrict consumer access to vitamins and put health food
stores out
of business.

Many store owners do not mind the new labeling guidelines, but they
are
upset about other requirements. And some believe these restrictions
could
affect U.S. consumers in the end.

After the new labeling laws go into effect, there will be new limits
on how
much of a particular vitamin any person can take. A new scientific
bureaucracy will set those limits. They could mean the end of higher
doses
for antioxidants like Vitamin C. For instance, in France, the
government
won't let people take more than the daily recommended allowance - a
measly
100 milligrams. By comparison, many U.S. doctors recommend 10 to 15
times
that much.

So in the future, European consumers may have to get permission from
their
doctors to get doses much higher than the relatively low recommended
daily
allowances.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2. Data: 2002-06-13 06:41:10

Temat: Re: pl.sci.medycyna - moderowana ?
Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
>ze beda czytani przed przeslaniem postu do grupy
>i sami sie kontroluja, aby pisac na temat.

Jestem za.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

3. Data: 2002-06-13 06:42:56

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 90% postow nie jest zwiazana z tematyka grupy, ani nie dotyczy
> przedmiotu dyskusji, przychylam sie do propozycji zmiany statusu grupy

Rozumiem, ze Kolega jest za szeroko pojęta globalizacją;
myślę, że Kolega wyszedł przed orkiestrze. UE mocze sie rozpaść zanim nas
pochłonie, a i wynik referendum nie jest taki pewny. Generalnie zaś, czasy
co wszystko było kontrolowane ja już przerabiałem, a skutki to dzisiejsza
sytuacja kraju i poziom umysłowy ludzi...

JFK

4. Data: 2002-06-13 06:43:28

Od: "Slawek" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witamin.
> I ten temat powinien nas interesowac, gdyz wkrotce bedzie tez nas

A kiedy UE wprowadzi limity na swiecenie slonca i opady deszczu ?
Tak z ciekawosci pytam...

Slawek

5. Data: 2002-06-13 08:53:29

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poniewaz narasta zjawisko offtopickowania grupy medycyna,
> 90% postow nie jest zwiazana z tematyka grupy, ani nie dotyczy
> przedmiotu dyskusji,
[...]

Prosze o przyklady !

TB

6. Data: 2002-06-13 09:15:10

Od: "Kornik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl.
..

Mimo ze jestem tu krotko to jestem przciw wszelakiej cenzurze w internecie a
moderowanie jest wlasnie cenzurowaniem postow. Jezeli nie odpowiada ci
poziom postow niektorych userow to od tego masz filtry w klientach grup
dyskusyjnych.

PS. Rozmowy o UE to jest dopiero offtopic

Kornik

7. Data: 2002-06-13 09:50:54

Od: "Udko" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zdecydowanie przeciw.

I prosze o nie globalizowanie własnych spiec na grupie.

8. Data: 2002-06-13 11:06:40

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Udko" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jestem zdecydowanie przeciw.

Dlaczego? Przynajmniej moderator mogl by wycinac posty eksperta!
Chyba, ze to wlasnie on skrycie mazy o moderowaniu - ale do tego nikt o
zdrowych zmyslach nie dopusci:)

m.

9. Data: 2002-06-13 11:19:56

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zobacz kto jest u korzenia tego watku ... zdziwisz sie.

--------------
Krzysiek, EBP

10. Data: 2002-06-13 11:24:58

Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

suzuki nakai wrote:
> To zobacz kto jest u korzenia tego watku ... zdziwisz sie.

ROTFL :)))

PS. A nie smutno byłoby bez ekspierda....?

--
_i====i szlachta i====i_

Zapalenie płuc
nos i kropelki
tarczyca
kursy pierwszej pomocy
Zapraszamy na spotkanie z Medycyną XXI wieku!