pl.sci.medycyna moderowana?

1. Data: 2002-12-16 17:28:07

Temat: pl.sci.medycyna moderowana?
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie; jak postępy nad utworzeniem moderowaniem grupy medycyna?
czy coś wiadomo?
Pozdrawiam serdecznie
Tichy

2. Data: 2002-12-16 23:45:23

Temat: Re: pl.sci.medycyna moderowana?
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta grupa jest dobra... nie ma co sie rozdrabniac!

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2002-12-17 10:52:14

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002 00:45:23 +0100, WiseMan wrote:

> Ta grupa jest dobra... nie ma co sie rozdrabniac!

Dlaczego? Uważam, że warto. Ta grupa z założenia ma mówić również o
urynoterapii i świecowaniu uszu (medycyna niekonwencjonalna), zatem
warto by założyć grupę po pierwsze medyczną sensu stricto, po drugie -
zabezpieczoną przed różnej maści prorokami i 'ekspertami'. Grupę na
której pytający ma szansę otrzymac odpowiedź zgodną z obecnym stanem
oficjalnej wiedzy medycznej.
Ciekawe, czy moderator by mnie przepuścił:)

m.

PS Pomyślałem sobie, że niezależnie od bzdur experta (którego niniejszym
pozdrawiam i któremu chciałem powiedzieć, że nie złapie mnie na FUTa),
na grupie sci powinienem mieć w sygnaturce cytaty mądre, a nie śmieszne.
Poniżej mam nadzieję dobry początek:)
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

4. Data: 2002-12-17 11:57:55

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesadzacie! Ale prorocy i eksperci sa rzeczywiscie uciazliwi. Jak juz nie
wiedza co napisac to pisza ze sie zle cytuje, wypisuja regulaminy i takie
tam...
A moderator tez moze byc ekspertem ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N