placek ze sliwkami

1. Data: 2004-03-29 20:58:37

Temat: placek ze sliwkami
Od: "WIIW" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moze ktos mi pomoze ...:)
Lubie ciasto ze sliwkami i nie umiem sama go zrobic potrzebuje prostego i
"normalnego" przepisu bo z tych ksiazek kucharskich ciezko cos upiec!!! :)

Z gory dziekuje Guga

1. Data: 2004-03-30 08:34:36

Temat: Re: placek ze sliwkami
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "normalnego" przepisu bo z tych ksiazek kucharskich ciezko cos upiec!!! :)

Witam!
Prponuję Ci kruche ciasto ze śliwkami:
Ciasto
30 dag mąki krupczatki
15 dag margaryny
3 żółtka
10 dag cukru pudru

mąkę posiekać z margaryną, dodać cukier i żółtka. Wyrabiać krótko do
połączenia się składników. Ciasto do zamrażalnika na 1 godz.
Zamrożone ciasto zetrzeć na tarce jarzynowej wprost do blaszki. Chwilę
podpiec, i na wierzch położyć połówki śliwek /rozmrożonych/.Piec ok 1/2 godz.
Jeszcze gorące ciasto posypać cukrem pudrem.

Ciasto biszkoptowe - ze śliwkami, rabarbarem, truskawkami i innymi owocami/
jak kto lubi/
1/2 kostki rozpuszczonej margaryny
10 łyżek cukru
3 jajka
10 czubatych łyżek mąki/1 i 1/2 szklanki/
łyżeczka proszku do pieczenia
składniki wymieszać, ciasto wylać do prodiża lub do blaszki. Powkładać owoce.
Po upieczeniu posypać cukrem pudrem.
pzdr.
Ps. mrożone owoce lepiej rozmrozić i odlać sok.

1. Data: 2004-03-30 10:55:30

Temat: Odp: placek ze sliwkami
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos mi pomoze ...:)
> Lubie ciasto ze sliwkami i nie umiem sama go zrobic potrzebuje prostego i
> "normalnego" przepisu bo z tych ksiazek kucharskich ciezko cos upiec!!! :)

A ja proponuje ciasto drozdzowe ze sliwkami. Pycha.

Ciasto:
1,5 szklanki mąki tortowej
1,5 szklanki mąki krupczatki
4 - 5 jaj
4 łyżki cukru
4 dkg drożdży
1 szklanka mleka
szczypta soli
1/2 kostki roztopionego masła

Kruszonka:
3/4 z 1/2 kostki margaryny
1 szklanka cukru
1,5 szklanki mąki

Drożdże zalać ciepłym mlekiem, dodać mąki i cukru. Pozostawić do
wyrośnięcia.
Wszystkie składniki wymieszać, dodać drożdże.
Ciasto musi być gęste.
Można dodać owoce.
Wyłożyć na blachę.
Pozostawić do wyrośnięcia.
Wyrobić kruszonkę i posypać nią ciasto.
Ciasto piec na blasze o szerokości około 60 cm.

Smacznego.
Basiek.

1. Data: 2004-03-30 13:36:53

Od: "Agnieszka" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI BARDZO DZISIAJ PROBA !!!
Zobaczymy co wyjdzie :)

Pozrd Agnieszka

BOCZNIAK - co zrobić ???
[nie do konca OT] robale kuchenne
suszenie owoców
poszukuję przepisu
Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany! Cała Polska