plamienia i hormony

1. Data: 2006-06-17 11:41:04

Temat: plamienia i hormony
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do Was pytanie...od 2 miesiecy pojawilo sie u mnie uporczywe
plamienie pomiedzy miesiaczkami, pierwsze-troche zbagatelizowalam, po
drugim poszlam do lekarza, ktory od razu, bez zadnych badan przepisal mi
Rigevidon. Dzis wezme 16 tabletke a od 9 mam znowu plamienie i ostatnio
lekkie bole podbrzusza, chyba nawet gorsze niz przed Rigevidonem. Jestem
umowiona na wtorek z lekarzem, ale nie wiem czy przypadkiem nie powinnam
sie upominac o jakies badanie poziomu hormonow? Czy to tak ma byc, ze
lekarz wali leki bez badan? Denerwuje sie strasznie, objawy mi pasuja do
roznych chorob, o ktorych czytam...czego powinnam sie domagac od
lekarza? zmienic w ogole lekarza?jakos nie moge trafic na porzadnego i
dokladnego ginekologa...

pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi
femme

2. Data: 2006-06-17 12:27:13

Temat: Re: plamienia i hormony
Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmienic w ogole lekarza?jakos nie moge trafic na porzadnego i dokladnego

ile masz lat? jaka cytologia? badał Cię ginekologicznie??? rodziałas
ostatnio?

Poziomu hormonow z tego co wiem nie ma sensu robic skoro teraz jesz hormony.
Ja mam podobne objawy do twoich. Biore Duphaston.
Na poczatku brałam 1 tabl. i dalej były objawy. Lakarz zalecił 2 razy
dziennie po jednej tabl. Mozna powiedziec ze jest ok.

Sensowne badanie to usg dopochwowe.

Na moje pytanie, co jesli dalej beda plamienia. Lekarz powiedział, że
łyzeczkowanie macicy. No ale moze dlatego, że ja rodząca byłam a objawy
wystapiły jakies 0,5 roku od porodu po przerwaniu karmienia piersia.

Jezeli lekarz badał cie ginekologicznie to prawdopodobie wykluczył nadzerke
czy torbiele na jajnikach.

Dodam, że nie jestem lekarzem tylko pacjentka która ma podobne objawy do
Twoich :))

Zdrówka i nie martw sie na zapas
Zullka

3. Data: 2006-06-17 12:57:55

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio?

Lat 23, lekarz mnie nie badał, gdyz nie chcac tracic terminu wizyty
bylam w 5 dniu miesiaczki. Cytologie, bije sie w piers, robilam pare lat
temu...ale badana bylam ostatnio jakies 3-4 miesiace temu i lekarz nic
nie stwierdzil. A dzieci jeszcze nie mam, wiec tym bardziej sie martwie,
zeby to nic powaznego nie bylo i nie rzutowalo na pozniejsze zajscie w
ciaze

> Sensowne badanie to usg dopochwowe.

Wlasnie we wtorek mam miec usg. Tylko nie wiem czy zwykle czy dopochwowe.
Naczytalam sie strasznie o endometriozie i torbielach i wyobraznia
podpowiada mi juz takie scenariusze, ze szkoda gadac... :-(
A te plamienia to wlasciwe taki ciemnobrazowy, obfity sluz...
Nawiasem mowiac to po tym Rigevidonie tez sie srednio czuje - piersi
bola jak diabli! Staniki jakies male sie zrobily, ciagle jestem spiaca,
wlosy zaczely mi bardziej wypadac...

pozdr
femme

4. Data: 2006-06-20 20:40:43

Od: "Zulka" <i...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak diabli! Staniki jakies male sie zrobily, ciagle jestem spiaca, wlosy

Co do torbieli to napewno przy badaniu gin. lekarz by zauwazył... co do
endometriozy to niestety nie wiem, bo temat obcy jak dla mnie... ale pewnie
i to i to widac na usg.
Co do objawow to mi tez strasznie włosy wypadaja... innych objawów przy
duphastonie nie zauwazyłam.

Mam nadzieje, ze badanie wyszło pomyślne.

Napewno bedzie wszystko ok
Pozdrawiam
Zullka

5. Data: 2006-06-21 13:05:24

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze badanie wyszło pomyślne.

Badanie uniemozliwil okres,ktory dostalam przy 17 pigulce...Rigevidon
mam od razu odstawic, 7 dni przerwy i zaczac brac Gravistat 125. A usg
(o rany! dopochwowe) za 2 tygodnie. Mam nadzieje, ze ten lek wszystko mi
wyreguluje...
pozdrawiam
femme

Trochę o reklamach leków i stanie wiedzy medycznej społeczeństwa
odksztuszanie krwią
Ból kolana.
ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany
pzrebarwienie po pryszczu:(((