plamienia+tabletki

1. Data: 2003-12-18 21:25:18

Temat: plamienia+tabletki
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem ze podobny watek jest kilka postow nizej ale moja sytuacja jest troszke
inna a wiec: od kilku lat biore rozne tabletki antykoncepcyjne i zawsze
wszystkie dobrze tolerowalam.Od ok roku biore Diane ale od 3 mcy przed
okresem mam kilkudniowe lekie plamienia.Bylam u ginekologa ktory powiedzial
ze wszystko jest ok ale mnie to jakos niepokoi poniewaz przeczytalam
ostatnio ze takie plamienia oznaczaja zbyt mala dawke hormonow w
tabletkach.Powiedzcie prosze co o tym sadzicie bo nie wiem czy jestem
zabezpieczona, a nie chcialabym zmieniac tabletek, ze wzgledu na ich
lecznicze dzialanie na cere.

Pozdrawiam Beata
Beata

2. Data: 2003-12-18 22:38:36

Temat: Re: plamienia+tabletki
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

trudno posądzać diane o za małą dawkę hormonów....
plamienia przed okresem mogą być oznaką niedomogi lutealnej

3. Data: 2003-12-19 05:42:39

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trudno posądzać diane o za małą dawkę hormonów....
> plamienia przed okresem mogą być oznaką niedomogi lutealnej

Dzieki, zasugeruje to pani ginekolog ale to bedzie dopiero po swietach wiec
czy moglabys to nieco wyjasnic dla zaspokojenia mojej ciekawosci.

Pozdrawiam Beata

Kto stosuje chrom i blonnik-opinie
problem z nadwaga
Epilepsja