plamy po farbowaniu wlosow

1. Data: 2003-08-26 23:26:29

Temat: plamy po farbowaniu wlosow
Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie kochane prosze! Ufarbowalam wlosy na ciemny braz (tak wiem, to
osobliwa pora na tego rodzaju dzialalnosc) i kurcze mam plamy wzdluz linii
wlosow. Ostatnio raczej ciemna blondynka bywalam i nie mialam tego problemu.
Jak to cholerstwo usunac? Mam krotkie wlosy wiec maskowanie plam jest
utrudnione :(

Ratujcie siostry!

malina

1. Data: 2003-08-27 06:36:54

Temat: Re: plamy po farbowaniu wlosow
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
problemu.
> Jak to cholerstwo usunac? Mam krotkie wlosy wiec maskowanie plam jest

jak moglas zrobic plamy na krotkich wlosach? i to ciermna farba? moze za
malo jej dalas? moim zdaniem powinnas jeszcze raz nalozyc ten braz....i nie
zalowac farby, przeczesac na koniec grzebieniem i siedziec ile trzeba:-)))

Pozdrawiam
Monia

1. Data: 2003-08-27 06:44:35

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Monia
>
>nie nie, fabrba na wlosach jest rozlozona rownomiernie, wlosy sa OK, tylko
przy okazji mam zafarbowana skore na krawedzi linii wlosow, kawalek ucha i
szyje i ta fabrbe ciezko usunac :)

malina

1. Data: 2003-08-27 06:45:13

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy okazji mam zafarbowana skore na krawedzi linii wlosow, kawalek ucha i
> szyje i ta fabrbe ciezko usunac :)

A probowalas przetrzec woda utleniona?
Samoopalacz zmywa to farbe moze tez...

Pozdrawiam
ISIA, z dobrymi checiami

1. Data: 2003-08-27 06:57:52

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy okazji mam zafarbowana skore na krawedzi linii wlosow, kawalek ucha i

Ja mialam taki problem przy czarnej farbie. Probowalam toniekiem (nie
dziala), zelem do demakijazu (no, juz troche). Mleczka kosmetycznego nie
mialam,ale ono jako tako sobie radzi. Po prostu przeczekalam, po dwoch
dniach zeszlo calkowicie (przy codziennym myciu glowy). Na przyszlosc to
mozna zrobic tak: na skore przy krawedzi wlosow obficie naniesc tlusty krem
lub balsam do ciala (ja uzylam tego drugiego, wlasciwie to mam taki gesty
krem do ciala). Nie zalowac. Sladow po takich sztuczkach nie bylo wcale :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-27 06:59:10

Od: " malina" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> A probowalas przetrzec woda utleniona?
> Samoopalacz zmywa to farbe moze tez...
>
> Pozdrawiam
> ISIA, z dobrymi checiami

z wrazenia nawet nie wpisuje autora :)
poki co usunelam co nieco trac skore recznikiem z mydlem, i zalozylam golf :)
do pracy dzis nie ide wiec moge byc "niedomyta"
wieczorem poprobuje z woda utleniona

dzieki i pozdrawiam
malina

1. Data: 2003-08-27 07:01:28

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
to mam taki gesty krem do ciala). Nie zalowac. Sladow po takich sztuczkach

o widzisz! i to jest mysl
ja tez pamietam, ze ta farba zama zlizie tylko dzien "po" czlowiek glupio
wyglada :)

dzieki!
malina

1. Data: 2003-08-27 07:05:23

Od: " malina" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

te wszystkie anonimy to ja - malina
przepraszam i obiecuje poprawe

malina /brunetka, a jeszcze wczoraj blondynka ;)/

1. Data: 2003-08-27 07:07:55

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał/a w news:bigqb5$51u$1@inews.gazeta.pl:

> Jak to cholerstwo usunac?

Umyj włosy i skórę szamponem zwracając szczególną uwagę na miejsca
przebarwione. Jeśli nie pomoże, przetrzyj wacikiem nasączonym płynem do
demakijażu, najlepiej wodoodpornego.
A poza tym nie martw się, przy ciemnych kolorkach zawsze skóra troszkę
się ubrudzi, ale zaraz te plamki się zmyją. Następnym razem, zanim
nałożysz farbę włosy, posmaruj miejsca na granicy włosów tłustym
kremem.

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-27 07:26:33

Od: " malina" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Umyj włosy i skórę szamponem zwracając szczególną uwagę na miejsca
> przebarwione. Jeśli nie pomoże, przetrzyj wacikiem nasączonym płynem do

szmponem mylam kilkakrotnie i uzylam tez oliwki
wiekszosc zeszla, umyje wlosy dzis wieczorem i jutro rano, moze pozbede sie
reszty

dzieki i pozdrawiam
malina

jaki balsam ujedrniajacy polecacie ?
Oliwka...
CELULITIS !!! WALKA
wlosy przetluszczajace sie ale i suche/ odzywka
Lakier do zmiekcznia skórek paznkoci