plamy z wosku

1. Data: 2003-01-09 18:38:57

Temat: Re: plamy z wosku
Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żelazkiem, a pod plamą i na plamie miękki papier? Bibuła, toaletowy,
serwetki, ręcznik papierowy...? Powinno pomóc... A resztki koloru z wosku
może Vanishem? Albo spirytusem - na żółte plamy z żywicy pomogło.

Pozdrawiam i życzę udanego odplamiania...

- Wiesia

1. Data: 2003-01-09 22:11:31

Od: "Agnieszka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślady plam z barwionego wosku usuwa się rozpuszczalnikiem po tym,jak już
usuniesz wosk żelazkiem(tak jak to opisała Wiesia). Możesz jeszcze spróbować
benzyną.

A jakby pozostały jakies tłuste ślady, to pomóc może zwykły płyn do naczyń.
Trzeba natrzeć nim tłustą plamę, troszke odczekać i uprać (to świetny sposób
na zabrudzone kołnierzyki, które trudno doprać).

Pozdrawiam i oby Ci sie udało!!!
AgnieszkaK.(misia31)

1. Data: 2003-01-10 03:15:35

Temat: plamy z wosku
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :)
jak mozna usunąc plamy z wosku z kanwy lnianej?
wyszywalam swiateczny obrusik przez chyba 3 miesiace, a tu po kilku dniach
uzywania mam dwie plamy - jedna to czerwone wino (ale mam nadzieje ze z tym
sobie Visir poradzi) a druga z wosku CZERWONEGO!!
probowalam zelazkiem ale niestety niewiele to dało, troszke wytopilo sie ale
czerwone jak bylo tak jest.
ostatecznie moge tam cos wyszyc, ale niechętnie bo to obrusik z symetrycznym
haftem :(

nigdy mi sie tak obrusy nie plamią a TEN akurat MUSIAŁ!

Asia

1. Data: 2003-01-10 07:38:24

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Żelazkiem, a pod plamą i na plamie miękki papier? Bibuła, toaletowy,
> serwetki, ręcznik papierowy...? Powinno pomóc... A resztki koloru z wosku
> może Vanishem? Albo spirytusem - na żółte plamy z żywicy pomogło.

dziekuje serdecznie i będę usuwać :)

Asia

"kalkulator"
papier-mache